عباس سروری در گفتگو با تابناک:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام (ره )با رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی شهرستان ها بجز سرپل ذهاب با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 01 June 2021

عباس سروری، در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به این که در آستانه ی سالگرد ارتحال امام  (ره)  و قیام الهی ۱۵ خرداد هستیم و قطع به یقین انتخابات هم یکی از یادگاران ارزشمند امام خمینی است، همه باید پرشور و با احساس تکلیف پای صندوق های رای حضور یابند و از این یادگار ارزشمند امام هم دفاع خواهند کرد.

وی افزود: برنامه های ویژه ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انشالله در سراسر استان به جز شهرستان سرپل ذهاب که در وضعیت قرمز هست برنامه ریزی شده، در همه ی شهرستان ها مراسم ۱۴ و۱۵خرداد را با شکوه برگزار و در شهر کرمانشاه هم روز ۱۳خرداد مراسم ویژه ای در حسینیه ی ثارالله با سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ی کرمانشاه و حضور اقشار مختلف برنامه ی ویژه ی سالگرد امام را برگزار خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مراسم روز ۱۴ خرداد پیش از خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع با حضور طبقات مختلف مردم برگزار می شود.

وی افزود: مراسم قیام الهی ۱۵ خرداد نیز در شب شهادت امام صادق(ع) در مسجد جامع کرمانشاه با رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک با حضور مختلف مردم برگزار خواهد شد.

سروری در پایان خاطر نشان کرد:برنامه های فرهنگی شامل نمایشگاه های مجازی، شب شعری که با حضور مداحان نامی استان و به صورت مرثیه سرایی  در حسینیه ی تارالله روز چهارشنبه(12 خرداد ماه ) ، برنامه های ویژه  شعر خوانی ، برنامه های ویژه برای  دانش آموزان در فضای مجازی و تبلیغات محیطی در سراسر استان و شهر کرمانشاه از سوی دستگاه های مختلف و شهرداری که کننده تبلیغات محیطی با پیام های ارزشمتد امام عظیم الشان است  و برنامه هایی در فضای مجازی که شامل برنامه های هنری، مانند نمایشگاه، خوش نویسی، شب شعر مجازی و سایر برنامه های هنری به یاد امام (ره) برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار