معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام تاکید کرد: تمام بوستان های شهری استان از ساعت ۲۰ تا ۲۴ روز چهارشنبه تا روز دوشنبه تعطیل می‌شوند و باید بر این دستورالعمل نظارت دقیق شود و روزانه این مکان ها مورد رصد قرار گیرند.
کد خبر: ۹۶۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ 01 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  معروف بسطامی در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان اظهار داشت: نظارت بر کلیه تجمعات انتخاباتی خارج از مصوبه ستاد کرونا بر عهده دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری با کمک نیروهای بسیج است.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و احتمال حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در استان، افزود: فرمانداران و دانشگاه علوم‌پزشکی باید در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ستادها و تجمعات انتخاباتی اهتمام داشته و نظارت کنند.

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا ایلام با تاکید بر رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم، گفت: حفظ و تداوم شرایط فعلی نیازمند رعایت دستورالعمل های ستاد کروناست و اگر چنانچه این مهم با دقت رعایت نشود وارد پیک پنجم کرونا می شویم.

بسطامی یادآور شد: تمام بوستان های شهری استان از ساعت ۲۰ تا ۲۴ روز چهارشنبه تا روز دوشنبه تعطیل می‌شوند و باید بر این دستورالعمل نظارت دقیق شود و روزانه این مکان ها مورد رصد قرار گیرند.

بسطامی سهل‌انگاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را تهدیدی جدی برای ماه‌های آینده ذکر کرد و یادآور شد: اگر چنانچه مردم رعایت نکنند وارد پیک پنجم کرونا می شویم و شرایط بسیار خطرآفرین خواهد بود.

وی با تاکید بر این نکته که ریشه کنی کرونا تنها با اهتمام مردم در رعایت پروتکل ها بهداشتی امکان پذیر است، افزود: برداشتن برخی از محدودیت‌ها نباید فضای جامعه را به را به سمت سهل انگاری سوق دهد و همه باید بدانیم که ارقام کاهشی کرونا بمنزله پایان کرونا نیست./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار