از نهم خرداد؛
تابناک سمنان: سید مهدی برهانی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: تالار‌های پذیرایی و رستوران‌های سراسر استان از ۹ خرداد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جلوگیری از شیوع کرونا مجاز به فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۶۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 31 May 2021

قیمت تالارهای عروسی و باغ تالارها در تهران

 

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: بیش از ۱۰۰ تالار پذیرایی و رستوران در استان سمنان وجود دارد که از نهم خرداد می‌توانند با توجه به رعایت دستور العمل‌ها فعالیت خود را از سر بگیرند.

وی یادآورشد: با صاحبان تالار‌هایی که دستورالعمل‌های های بهداشتی را رعایت نکنند به شدت برخورد می‌شود.

سید مهدی برهانی ادامه داد: در پی مکاتبات و پیگیری‌های مستمر اتاق اصناف ایران مبنی بر بازگشایی و فعالیت مجدد تالار‌ها، کمیته امنیتی، اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص صدور مجوز فعالیت مجدد تالار‌ها مشروط بر رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل‌ها، موافقت کرد.

برهانی تاکید کرد: طبق دستورالعمل ابلاغ شده در نظر گرفتن فاصله سه متر برای هر صندلی در فضای باز تالار‌ها و تامین فضای هشت متر مربع برای هر نفر و پذیرش مشتری حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت تالار ضرورت دارد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان تصریح کرد: در فضای بسته و مسقف تالار‌ها (سالن)، علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌های اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهر‌های قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر، در شهر‌های نارنجی ۲۰نفر، در شهر‌های زرد ۳۰ نفر و در شهر‌ها با شرایط آبی تا ۵۰ نفر لازم و ضروری است.

وی گفت: ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی صرفا برای مبارزه با شیوع کرونا و راهکاری برای حفظ سلامت آحاد جامعه است و انتظار می‌رود شهروندان و تالارداران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شکست زنجیره این ویروس کمک کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار