معاون توسعه امور ورزش استان فارس نیز در این نشست گفت: نگاه ما به ورزش فارس نگاه آمایشی است و استعدادیابی و نخبه پروری از برنامه های اصلی این معاونت می باشد.
کد خبر: ۹۶۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ 31 May 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: گردهمایی رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان ، معاونین وی و مدیران ستادی اداره کل در شیراز برگزار شد . ابتدا روسا و مدیران ستادی جدید الانتصاب معرفی شدند.

در این جلسه، برنامه راهبردی تدوین شده با توجه به شرایط کرونا و پساکرونا با رویکرد سلامت محور و رقابت محور همچنین نقشه راه اداره کل ورزرش و جوانان فارس در سال 1400 در حوزه های مختلف تشریح شد.

نمایندگان شهرستانها هر کدام به تفکیک در حوزه های مختلف، مشکلات و نقطه نظرات خود را مطرح کردند و مدیران ستادی نسبت به ترسیم برنامه ها و ارائه پاسخ در جهت رسیدن به اهداف سازمانی پرداختند.

همچنین شهرستانهای برتر با توجه با شاخص های از پیش تعیین شده در حوزه های مختلف معرفی شدند. کمبود اعتبارات جاری و فصل پنجم و مواردی دیگر از طرف روسای شهرستانها مطرح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در ابتدا ضمن تاکید بر حضور حداکثری جامعه ورزش در انتخابات و انتخاب اصلح با اشاره به طرح آمایش سرزمین گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب تر باید تلاش بیشتری کرد و بی شک اجرای طرح آمایش و برنامه مداری از به هدر رفتن منابع جلوگیری خواهد کرد و زودتر به اهداف سازمانی خواهیم رسید.

عباس حاجی زاده با تاکید بر اخذ شناسه هیات های ورزشی افزود: با توجه به قوانین و مقررات واریز وجه و کمک به هیات های ورزشی، گرفتن شناسه و داشتن حساب به نام هیات های ورزشی شهرستانها ضروری است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس دانش افزایی مدیران و داشتن اطلاعات کافی در حوزه های مختلف را از ضروریات و ابزار مدیریتی دانست.

وی بیان کرد: انضباط و تعهد کاری همه همکاران ورزش وجوانان در سطح استان می تواند روند مدیریتی مدیران و رسیدن به اهداف سازمانی را تسهیل نماید.

معاون توسعه امور ورزش استان فارس نیز در این نشست گفت: نگاه ما به ورزش فارس نگاه آمایشی است و استعدادیابی و نخبه پروری از برنامه های اصلی این معاونت می باشد.

سالاری افزود: بر اساس برنامه راهبردی تدوین شده، انتظارات و سهم هر هیات و هر شهرستان در کسب موفقیت های ورزشی استان در حوزه های همگانی، قهرمانی، آموزش و امور باشگاه‌ها مشخص شده است.

معاون جوانان و امور فرهنگی نیز بر برگزاری ستاد ساماندهی و ثبت سمن در شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج عامل بسیار مهمی در کاهش تعارضات زناشویی خواهد بود.

در این جلسه مقرر شد در جلسات شورای معاونین با برنامه ریزی تعدادی از رؤسای شهرستانها جهت طرح مسائل و مشکلات اداره مربوط حضور داشته باشند همچنین مصوباتی در جهت رشد و توسعه ورزش و جوانان استان تصویب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار