تابناک- اقتصاد یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در سال های اخیر است که شاهد هستیم در اولویت کاری و برنامه های انتخاباتی محسن رضایی نیز قرار دارد.
کد خبر: ۹۶۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳ 30 May 2021

کلام رهبری در برنامه های محسن رضایی

به گزارش خبرگزاری تابناک بوشهر، دکتر مریم پاسالار - رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر تاکید ویژه ای بر توجه به اقتصاد داشته است و سال‌های متمادی را با محوریت اقتصاد نامگذاری کرده است.

متاسفانه شاهد این هستیم که نقشه راه مقام معظم رهبری در این خصوص توسط قوه مجریه به خوبی انجام نشده و فعالیت‌های آنها سبب بدتر شدن وضعیت گردیده است.

وقتی اقتصاد و معیشت مردم در یک جامعه به خوبی تامین شود، می‌توان درباره توسعه در بخش های دیگر جامعه نیز برنامه ریزی کرد.

انتخابات عرصه انتخاب افراد بر اساس برنامه و لیاقت‌ کاندیدا است، فردی که برنامه مناسب داشته باشد و سابقه فعالیت او نشان دهنده عملگرا بودن او است می‌تواند گزینه قابل قبولی برای به دست گرفتن سکان اجرایی کشور باشد.

محسن رضایی با تاسی از تاکیدات رهبری، اقتصاد را در راس و اولویت برنامه های اجرایی خود قرار داده است، او در مناظرات انتخاباتی ۹۶ نیز هشدار بحران اقتصادی را داده  و در بزنگاه‌های اقتصادی کشور برخی موارد را برای کاهش این آسیب‌ها بیان کرده بود.

امسال اما رضایی با برنامه مدون اقتصادی آمده تا دغدغه معیشت مردم را کاهش و با علمی که دارا است، کشور را از بحران اقتصادی نجات دهد.

برنامه اقتصادی نه تنها برای طبقه مرفع جامعه بلکه باید برای سطوح و اقشار مختلف انجام شود که این در برنامه محسن رضایی مشهود است.

سابقه عملگرا بودن ایشان بر کسی پوشیده نیست و به گفته خود اینبار نیز آمده تا مانند هشت سال دفاع مقدس که در خط مقدم جبهه های جنگ از وطن و مردمش دفاع می‌کرد، امروز در خط مقدم مشکلات قرار گیرد و سپری باشد در برابر آسیب‌هایی که به سمت کشور و مردم حمله ور می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار