نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به انتخابات پیش رو و هدف قرار دادن امید و انگیزه مردم توسط دشمنان گفت: باید با امیدآفرینی در جامعه، مانع توطئه دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی باشیم.
کد خبر: ۹۶۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ 30 May 2021

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام و المسلیمن سید محمدعلی آل هاشم در هشتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه 78 درصد واجدین شرایط رای در سوریه در انتخابات این کشور مشارکت داشته اند، اظهار داشت: این میزان مشارکت نتیجه 10 سال مقاومت در میدان مبارزه راهبردی است و این دومین پیروزی جبهه متحد مقاومت در سال 1400 است، نخستین پیروزی در جنگ 12 روزه که فصل نوینی در دفاع از مردم فلسطین باز کرد و دومین هم پیروزی بشار اسد که 10 سال پای مردم و کشورش و جبهه مقاومت ایستاد.

 

امام جمعه تبریز تاکید کرد: مشارکت پرشور در انتخابات جمهوری اسلامی ایران انتخابات عراق در پاییز پیروزی دیگر در کشورهای جبهه مقاومت خواهد بود.

 

آل هاشم در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو و هدف قرار دادن امید و انگیزه مردم توسط دشمنان گفت: باید با امیدآفرینی در جامعه، مانع توطئه دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی باشیم.

 

امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا روح ناامیدی را در کالبد جامعه تزریق کند افزود: امید یکی از مفاهیم بسیار نزدیک به خوش بینی و یکی از ویژگی های زندگی است که افراد برای جستجوی فردای بهتر باید به دنبال امید و امیدواری باشند ، امید یعنی انتظار موفقیت و آینده بهتر و دلیلی برای زیستن، وقتی امید در دل ها نشست اشتیاق زندگی با نشاط در بین مردم افزایش می یابد. و در مقابل یاس و ناامیدی بزرگترین دشمن یک ملت است که باید تلاش کنیم یاس و نا امیدی را از دل مردم پاک کنیم.

 

آل هاشم با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات گفت:مشارکت در انتخابات خنثی کننده همه نقشه‌های دشمن علیه ملت ما است، آنها می‌خواهند با سیاه نمایی و ناامید سازی و تاریک نشان دادن آینده مردم را نسبت به کشور خودشان مایوس کنند اما آگاهی و انتخاب آگاهانه مردم باز هم دشمنان ملت ناکام خواهند ماند.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به دستور جلسه هشتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اهمیت تدوین سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور را یادآور شد و گفت: تعیین مسائل فرهنگی اولویت دار استان به قدری حائظ اهمیت است که از سوی دفتر یکی از اساتید حوزه ماموریت احصا مسائل فرهنگی و ارائه راهکارهای عملی را به عهده گرفته است تا در بین ۱۱ استان انتخاب شده در کشور آذربایجان شرقی هم برنامه عملیاتی در برش استانی سند فرهنگی کشور ارائه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :