استاندار قم با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای پرداخت تسهیلات ازدواج در سال جاری گفت: ۸۰ درصدی تسهیلات ازدواج استان در سال ۹۹ پرداخت شد.
کد خبر: ۹۶۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳ 30 May 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قم با اشاره به‌ضرورت فعالیت و اقدام دستگاه‌ها در زمینه تسهیل امور جوانان اظهار داشت: عملکرد سال گذشته دستگاه‌ها در چارچوب‌های تعریف شده ستاد ساماندهی امور جوانان استان قابل قبول است.

وی  همچنین به‌پرداخت ۸۰ درصدی تسهیلات ازدواج در سال ۹۹ اشاره کرد و افزود: انتظار از بانک‌های عامل در سال ۱۴۰۰، همکاری بیشتر و کاهش صف‌های انتظار وام‌های ازدواج است تا این تسهیلات در زمان مناسب به زوج‌ها پرداخت شود.

سرمست با بیان اهمیت هم افزایی و تعامل همه بخش‌های استان در جهت امور جوانان اضافه کرد: طراحی و تدوین برنامه‌های راهگشا و تسهیل گر با هدف بهبود چشم انداز توسعه استان در حوزه جوانان باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی با تاکید بر تصویب سند تحول اجتماعی استان در معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم ادامه داد: این سند نقشه راهی است که در بخشی از آن به‌تحکیم خانواده اشاره شده و می توان در راستای امور جوانان و بهبود فعالیت‌ها از آن بهره برداری شود.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان استان با مهم خواندن استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان در این ستاد تصریح کرد: بهره مندی از ایده ها، نظرها و پیشنهادهای جوانان و نیز نخبگان بانوان در ساماندهی امور جوانان و تسهیل فرآیندها امری ضروری به‌شمار می‌آید.

استاندار قم بر به‌کارگیری جوانان در پُست‌های مدیریتی تاکید کرد و گفت: یکی از موارد ارزیابی مدیران دستگاه‌های دولتی جوان‌گرایی و تلاش در جهت توانمندسازی نیروهای جوان برای تصدی پُست‌های مهم مدیریت در دستگاه‌های اجرایی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه بخش‌های استان در سال جاری اهتمام لازم را به‌کار برند تا در کسب و کار، مهارت افزایی، ازدواج و آموزش‌های تخصصی برای برنامه‌های متناسب با سبک زندگی در ایام شیوع کرونا افق چشم انداز مناسب دیده شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار