"رادیو تاکسی" با محوریت ارائه مفاهیم شهروندی و تکریم تاکسی‌رانان زحمتکش از سوی اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 30 May 2021

قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان با حضور در مراسم افتتاح رادیو تاکسی در سخنانی بر اهمیت تاکسی در ناوگان شهری و تکریم تاکسی‌رانان تاکید کرد و در ادامه برنامه محمد عیدی، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نیز در خصوص راه‌های ارتباطی و توسعه رسانه ای در معاونت فرهنگی شهرداری جهت آموزش فرهنگ شهروندی به ارائه توضیحاتی پرداخت.

هادی منوچهری، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان نیز با اشاره به آمار و ارقام قابل توجه ترددهای شهری، وجود یک رسانه مانند "رادیو تاکسی" که مسائل را به اطلاع شهروندان برساند، ضروری دانست و تاکید داشت با توجه به گستردگی ناوگان تاکسیرانی و مسافران آن، می توان از این رسانه، در راستای اطلاع رسانی صحیح به شهروندان و بهبود فرهنگ شهروندی استفاده کرد.

احمد رضایی نیز با اشاره به مهم ترین اهداف راه‌اندازی رادیو تاکسی اظهار داشت: تکریم تاکسی‌رانان زحمتکش که یکی از مشاغل بسیار موثر در حوزه ارتباطی، گردشگری و شهری هستند، هدف مهمی است که با رادیو تاکسی دنبال می شود.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی با تاکید بر بهره مندی از قابلیت پیوند مردم با تاکسی و ارتباط روزانه آن ها از این وسیله حمل و نقلی گفت: رادیو تاکسی، یک رسانه ارتباطی موثر برای آموزش های مختلف در تاکسی از جمله مباحث مربوط به فرهنگ تاکسی سواری و ارتباط بین راننده و مسافران است، ضمن اینکه می توانیم از این ابزار برای اطلاع رسانی پیام های فرهنگ شهروندی به شهروندان بهره مند شویم.

وی خاطرنشان کرد: نمایش، موسیقی ، ارائه گزارشات مربوط به ناوگان تاکسیرانی و برگزاری مسابقه ویژه مخاطبین رادیو در آینده نزدیک از جمله بخش های رادیو تاکسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار