مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه درگاه‌های مختلفی جهت پاسخگویی به نیاز‌های مشتریان در استان راه اندازی شده است افزود: سامانه ۲۰۲۱ به صورت شبانه روزی آماده دریافت سوالات مطرح شده از سوی مشتریان است.
کد خبر: ۹۶۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸ 30 May 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اعلام اینکه این سامانه از سال ۹۲ تا کنون به صورت مداوم پاسخگوی سوالات مشتریان بوده است افزود: تماس‌های ورودی مشتریان با سامانه ۲۰۲۱ ثبت و ضبط خواهد شد و جهت رفع مشکلات مطرح شده و بررسی به کارشناسان معین در هر حوزه ارجاع داده می‌شود.

وی ابراز داشت: مشتریان می‌توانند جهت مطرح نمودن و ارسال سوالات خود در حوزه اداره حراست، بازرسی و روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان با سامانه رایگان ۲۰۲۱ تماس برقرار نمایند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مسائل مورد بحث در جلسات "صدای مشتری" توسط مخابرات منطقه کردستان رسیدگی به سوالات دریافتی از طریق سامانه ۲۰۲۱ است اظهارداشت: بر اساس ظرفیت‌ها و امکانات موجود سوالات مربوط به حوزه‌های مختلف مخابراتی به صورت ۱۰۰ درصدی پاسخ داده شده است.

وی خاطر نشان ساخت: در خصوص سوالاتی مطروحه که مربوط به حوزه کاری شرکت ارتباطات زیر ساخت و فناوری اطلاعات می‌باشد نیز به مشتریان اطلاع رسانی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: پیش از این سامانه ۱۳۵ پاسخگوی سوالات مشتریان مخابراتی بود که هم اکنون به سازمان تعزیرات حکومتی واگذار شده و سامانه ۲۰۲۱ نیز بیش از ۸ سال است که به صورت شبانه روزی در اختیار مشتریان قرار دارد.

وی تصریح کرد: ماهانه به طور میانگین بیش از یک هزار تماس با سامانه ۲۰۲۱ ثبت می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار