رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی در شهرهای اصفهان و شاهین شهر از توابع استان اصفهان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ 29 May 2021

حیدر قاسمی افزود: مراحل و فرآیند انتخابات از حدود سه ماه گذشته در ستاد انتخابات، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان شروع شده و در دست انجام است و همه مراحل تا امروز بر اساس تقویم و زمانبندی پیش می‌رود.

وی ادامه داد: هماهنگی‌ لازم در ستاد انتخابات و فرمانداری‌ها و بخشداری  انجام شده است و بطور کلی همه برنامه‌ها طبق زمانبندی و تقویم انتخابات به خوبی پیش رفته است.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار داشت: تعرفه‌ها و اقلام انتخاباتی با هماهنگی انجام شده از تهران منتقل شده است و امروز بین ۲۴ شهرستان که ۵۲ بخش را هم در بر می‌گیرد توزیع می‌شود و در مخازن مربوطه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به توزیع تعرفه‌های سه، پنج، هفت، ۹ و ۱۳ نفره بیان کرد: تعرفه‌های سه و پنج نفره مربوط به شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری و تعرفه‌های پنج، ۹ و ۱۳ نفره مربوط به انتخابات شوراهای شهرهای استان اصفهان است.

وی اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم با هیات‌های نظارت هم انجام شده و همه فرمانداران و بخشداران در استان اصفهان از آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات خوب و پرشور برخوردار هستند.

قاسمی خاطرنشان کرد: حدود سه میلیون و ۶۴۴ هزار نفر از جمعیت پنج میلیون و ۱۲۰ هزار و ۸۵۰ نفری این استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی اسلامی شهر و روستا واجد شرایط رای دادن هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار