اختتامیه چهارمین جشنواره ملی تئاتر شرهانی بصورت مجازی برگزار شد و ۱۲ نمایش برگزیده این‌ جشنواره معرفی شدند.
کد خبر: ۹۶۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 29 May 2021

به‌ گزارش تابناک ایلام؛ معاون هنری و سینمایی اداره‌ کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی ایلام بیان داشت: ۷۲ گروه‌ نمایشی در جشنواره امسال بصورت غیرحضوری در هشت استان کشور با هم رقابت کردند.

عبدالحسین رحمتی اظهار کرد: در جشنواره امسال ۱۲ نمایش بدون اولویت از استان های ایلام، اصفهان، فارس، تهران، همدان، کرمانشاه، کرمان و آذربایجان شرقی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی عنوان این نمایش ها را اوراقچی به کارگردانی مالک آبسالان از ایلام، حباب زیر آب به کارگردانی علیرضا شمس از اصفهان، مین به کارگردانی نساء سلیمانی از اصفهان، ۶۳۰۰ ثانیه به کارگردانی مصطفی کولیوندی از ایلام، من بهمنم به کارگردانی اصغر گروسی از فارس و داشتن یا نداشتن (مشروط) به کارگردانی مرجان قاسمی از ایلام عنوان کرد.

وی وطن و تن به کارگردانی مجتبی خلیلی از تهران، معرکه(مشروط) به کارگردانی سعید نوروزی از کرمانشاه، این زمان و آن زمان به کارگردان فروزان حسینی از همدان، قرار ملاقات به کارگردانی مهدی صالحیار از آذربایجان شرقی و رویای رویا به کارگردانی آرزو جعفری از کرمان و ببخشید پشتم به شماست به کارگردانی احمد صمیمی از تهران را دیگر نمایش های برگزیده جشنواره امسال عنوان کرد.

معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمع، اختتامیه چهارمین جشنواره ملی تئاتر شرهانی به صورت مجازی و تنها با انتشار پیام هایی تصویری از سوی مسئولان جشنواره و گروه های شرکت کننده برگزار شد.

به گفته‌ وی، چهارمین جشنواره ملی تئاتر شرهانی طی اسفند ۹۹ و فروردین امسال در هشت استان کشور برگزار شد.

جشنواره تئاتر شرهانی همه ساله اسفندماه به میزبانی شهرستان دهلران برگزار می شود که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بصورت غیر حضوری اجرا شد./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار