امام جمعه خرم‌آباد:
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مردم ایران برای پایداری نظام اسلامی و مایوس کردن دشمنان در انتخابات ۲۸ خرداد جاری شرکت و بار دیگر با مقام معظم رهبری تجدید پیمان می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ 28 May 2021

به گزارش تابناک لرستان،  حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهرستان اظهار کرد: استکبار در تلاش است ناکارآمدی نظام اسلامی را نشان دهد و مردم را ناامید کند اما مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس و ۹ دی با نظام اسلامی بیعت می‌کنند.

وی بیان کرد: مردم نباید به جناح، فرد یا گروه خاصی توجه کنند بلکه حضور آنها در انتخابات  هرچند ممکن است از برخی مسوولان ناراحت باشند اما بیانگر این است که پایبند به نظام هستند.

وی با اشاره به وظایف شورای نگهبان در خصوص رد یا تایید صلاحیت داوطلبان گفت: شرایط داوطلبان ریاست جمهوری مشخص شده است، جمعی از آنان شرایط را نداشته یا پرونده آنها از ابتدا ناقص بوده است که رد شدند.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: برخی دیگر که صلاحیت آنان احراز نشد از طیف و جناح های مختلف بودند و حتی منصوبینی در شورای نگهبان داشتند اما این امر موجب نشد در تصمیم گیری اعضای شورا تاثیر داشته باشد که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی همچنین به اهمیت وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: نیازمند شورای شهری هستیم که به اندازه چندین دوره تغییرات و تلاش کنند و اقدامات عمرانی و فرهنگی بیشماری انجام دهند چراکه تحول در فضای شهری یک ضرورت است.

وی ادامه داد: مردم از منتخبین انتظار دارند کاستی های گذشته برطرف شود بنابراین باید افراد مومن، پاکدست، با تدبیر و با کفایت را انتخاب کنند تا تحول ایجاد شود در غیراینصورت انتخاب از روی هیجان و به امید نفع حزبی، آسیب زا است و پیشرفتی در کار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نوعی از حکومت براساس کتاب، سنت و دستورات اسلام است گفت: امید می رود بتوان با رعایت تقوی فرهنگی، آینده خوبی را با انتخاب بهترین رییس‌ جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا رقم زد.

خطیب جمعه خرم آباد همچنین اضافه کرد: مقام معظم رهبری روز پنجشنبه و در آغاز دومین سال فعالیت مجلس کنونی شورای اسلامی سخنان مهمی را ایراد فرموده، نقشه راه را برای نمایندگان برشمردند و بر انقلابی ماندن مجلس و مسئولان تاکید کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: همچنین ایشان به برخی از آسیب های ممکن در مسیر نمایندگان اشاره و به سپردن مسئولیت های شهری و استانی به افراد دلسوز و انقلابی توصیه کرده اند که این بیانات باید سرلوحه دلدادگان نظام باشد و اقدام عملی در راستای شعار سال صورت گیرد.

وی ادامه داد: در طول عمر انقلاب، زورگویان عالم و کودک کش ها که شاهد بودیم چگونه در فلسطین اشغالی جنایت کرده اند، انتخابات ایران را مورد هجمه قرار داده‌اند و خواهان کاهش مشارکت حداکثری مردم هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار