نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه منتقدان شورای نگهبان دلسوز مردم نیستند، گفت: احترام به رای شورای نگهبان حرمت‌گذاری به قانون اساسی است.
کد خبر: ۹۶۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ 28 May 2021
 
احترام به رای شورای نگهبان حرمت‌گذاری به قانون اساسی است

 

به گزارش تابناک سمنان آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی برخی نقدهایی را به شورای نگهبان وارد کردند، ابراز داشت: افرادی که این گونه شورای نگهبان را مورد هجوم انتقادها قرار می‌دهند دلسوز مردم نیستند و تنها اهداف و جریان‌های سیاسی خود را دنبال می‌کنند.

وی ضمن بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب شورای نگهبان به وظیفه خود به‌خوبی عمل کرده است، افزود: برای احراز یا رد صلاحیت هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ساعت‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت لذا به‌جرئت می‌توان گفت شورای نگهبان کاملاً قانونی عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه همه باید این امر را بپذیریم که احترام به رأی شورای نگهبان حرمتگذاری به قانون اساسی است، ابراز داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در دیدار ویدئوکنفرانسی با نمایندگان مجلس پیرامون انتخابات برخی به دنبال انتقام‌جویی از شورای نگهبان هستند که این افراد معلوم نیست چه‌طور می‌خواهند جوابگوی مردم باشند.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه دشمن به دنبال کم‌ارزش نشان دادن انتخابات و بهره‌برداری سیاسی به نفع خود از این جریان است، تصریح کرد: برای خنثی کردن این قبیل توطئه‌ها باید مردم با عشق و علاقه پای صندوق‌های رأی حاضرشده و مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه رأی یک تکلیف الهی است که باید همه افراد دخیل جامعه در آن مشارکت کنند، افزود: برای رهایی از وضعیت کنونی جامعه ادای این تکلیف شرعی، قانونی و عقلی بر همه افراد واجب است و رأی دهندگان می‌بایست به انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری اهتمام تام داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار