مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: هیئت‌های ورزشی فعالیت همگانی و قهرمانی را منوط به جذب اعتبار دولتی نکنند.
کد خبر: ۹۶۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲ 27 May 2021
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: هیئت‌های ورزشی فعالیت همگانی و قهرمانی را منوط به جذب اعتبار دولتی نکنند.

به گزارش تابناک همدان، حمید سیفی در دیدار با مهدی گودرزی رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه جمهوری اسلامی، اظهار کرد: خوشبختانه امروز در فدراسیون سه‌گانه جوان‌گرایی و تخصص‌گرایی به معنای واقعی کلمه اجرایی شده که توفیقات فراوانی نیز به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد موانع و مشکلات به رأس هرم و سیستم بازمی‌گردد، اشاره کرد: اگر مدیری قانون‌مدار باشد و در چهارچوب اختیارات خود قدم بردارد قطعاً این مهم تا پایین‌ترین رده نیز تسری پیدا می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه در فدراسیون سه‌گانه اقداماتی انجام شده که در صورت عدم حضور دکتر گودرزی تا ۳۰ سال آینده شدنی نبود، گفت: امیدواریم در آینده شاهد درخشش بیشتر وی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انجام فعالیت‌ها را نباید منوط به واریز اعتبار کنیم، گفت: امروز هیئت‌ها برای اجرایی شدن برنامه‌ها باید به دنبال جذب حامی مالی باشند چرا که با اعتبارات محدود دولتی نمی‌توان از پس هزینه‌ها برآمد.

سیفی ادامه داد: باید برای جذب حامی مالی برنامه داشته باشیم و در بحث مارکتینگ به‌صورت برد، برد وارد شویم تا خیّر یا حامی ورزشی برای سرمایه‌گذار رغبت نشان دهد.

وی با بیان اینکه دنیای امروز علاوه بر فن ورزش به دنبال ارتباطات و تعاملات سازنده نیز است، گفت: باید مثبت‌اندیش باشیم تا بتوانیم با مسائل بهتر روبه‌رو شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از رونمایی نخستین سایت کمپ‌های سطح ارتفاع کشور برای معرفی زیرساخت‌های ورزشی استان طی روز‌های آینده خبر داد و گفت: امروز باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود آنچه که در ورزش استان وجود دارد را برای استفاده دنیا در معرض دید قرار دهیم.

وی افزود: اگر بتوانیم در این حوزه ورود موفق منجر به ارز آوری داشته باشیم می‌توانیم در حوزه اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان و قهرمانان نیز ورود فعال‌تر و گسترده‌تر داشته باشیم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار