سرپرست بنیاد مسکن البرز گفت: سامانه مدیریت ساخت و سازهای روستائیان(راهبر) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی مراسمی از طریق ویدئو کنفرانس همزمان در سراسر کشور راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۶۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ 27 May 2021

به گزارش «تابناک البرز» بهزاد رسولی زاده با توجه به این که سامانه مدیریت ساخت و ساز روستایی به منظور تسهیل دسترسی متقاضیان و ناظران نظام فنی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی راه اندازی گردیده گفت: متقاضیان می‌توانند از سه راه به این سامانه مراجعه کنند، اگر متقاضیان به اینترنت دسترسی داشته و از سواد و امکانات کافی برای استفاده از آن برخوردارند، خودشان می‌توانند اقدام کنند و درغیراینصورت از طریق دهیاری و یا طریق دفاتر پیشخوان دولت در روستاها نیز امکان دریافت این خدمات وجود دارد که با دریافت یک کد رهگیری امکان پیگیری تمام خدمات و اقدامات را پیدا می‌کنند.

سرپرست بنیاد مسکن استان البرز افزود: سامانه نظام فنی، خدمات فنی و ابلاغ سهمیه ناظران در این سامانه قرار می‌گیرد و تمام مراحل ساخت یک پروژه به صورت مصور درون آن قرار دارد.

رسولی زاده گفت:اصلاح معابر، تغییر کاربری، صدور پایان کار، صدور پروانه، درخواست تسهیلات قرض الحسنه و بازسازی از جمله فعالیت هایست که در این سامانه درنظر گرفته شده و با تهیه این بانک اطلاعاتی، دسترسی به اطلاعات برای ناظران و مردم تسهیل می‌شود.

او افزود: سامانه راهبر باهدف دسترسی راحت روستاییان به خدمات پایلوت در استان، کاهش ترافیک و خطرات جاده‌ای در ترددها، کاهش هزینه‌ها و آلودگی هوا در البرز و سراسر کشور راه‌اندازی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار