فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدای استان البرز گفت:‌ دشمن برای حضور کمرنگ ‌مردم در انتخابات برنامه‌‌ رسانه‌ای تدارک دیده است‌.
کد خبر: ۹۶۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 27 May 2021

به گزارش «تابناک البرز» سردار رستمعلی رفیعی در مورد لزوم مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر ‌اظهار داشت:  حضور حداکثری همه  اقشار خواسته رهبری معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و مشارکت حداکثری در انتخابات نشان از  قدرت  یک رئیس جمهور مطلوب است.

وی با تاکید بر اینکه بعد از حضور حداکثری دومین مسئله مهم در انتخابات توجه به شاخصه‌های کاندیدای اصلح است ، افزود: بزرگانی که در معرض اخذ رای از سوی مردم هستند هر کدام عملکردی دارند که می توانند در معرض انتخاب مردم قرار گرفته و از عملکرد خود دفاع کنند.

فرمانده لشکر 10 سیدالشهدای استان البرز با بیان اینکه دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه‌ریزی رسانه‌ای تدارک دیده است‌، بیان کرد: این فضا‌سازی برای ایجاد ناامیدی در بین اقشار مردم تدارک دیده شده ‌تا مردم نسبت به شرکت در انتخابات دلسرد شوند.

وی ‌گفت: قدرت همه مسئولان، فرماندهان، پاسداران و آنهایی که قرار است از عزت مردم دفاع کنند به حضور حداکثری مردم در عرصه‌هایی مانند انتخابات بستگی دارد.

 فرمانده لشکر 10 سیدالشهدای استان البرز ‌ادامه داد: اگر مردم در عرصه انتخابات حضوری حداکثری و انتخاب مطلوب داشته باشند، دستگاه اجرایی و قضایی هم قدرتمند خواهند بود و به یقین با این حضور تمامی گره‌ها و مشکلات قابل حل  است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار