رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، از تداوم طرح مقابله با ویروس کویید ۱۹ خبر داد و گفت: تاکنون ۹ هزار نفر از جمعیت بالای ۷۰ سال شاهرود و میامی واکسینه شدند.
کد خبر: ۹۶۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 26 May 2021

۹ هزار نفر از جمعیت بالای ۷۰ سال شاهرود و میامی واکسینه شدند

 

به گزارش تابناک سمنان رضا چمن  با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله جدی با ویروس کویید ۱۹ در شرق استان سمنان، تاکید کرد: تاکنون ۹ هزار نفر از جمعیت بالای ۷۰ سال شاهرود و میامی واکسینه شدند و روند تزریق واکسن برای بقیه نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه جمعیت بالای ۷۰ سال شاهرود و میامی بیش از ۱۶ هزار نفر هستند در نتیجه روند واکسیناسیون همچنان ادامه دارد، افزود: اطلاعات ۱۵ هزار نفر در سامانه سیب و سلامت ثبت شده اما مشخص است که ۱۰ الی ۲۰ درصد افراد در این سامانه‌ها پرونده ندارند در نتیجه هنوز با واکسیناسیون کلی این گروه، فاصله داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه چرخه ویروس همچنان فعال است، بیان کرد: ۸۰ نفر هم اکنون در شهرستان‌های شاهرود و میامی به دلیل شیوع ویروس کرونا بستری هستند که ۲۰ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه حضور دارند.

چمن خواستار رعایت بیشتر موارد بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و… شد و ابراز کرد: در شبانه روز منتهی به ابتدای چهارشنبه ۲۹ مورد جدید شناسایی ویروس کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ثبت شده که هفت مورد از آنها بستری شدند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار