سالار قاسمی گفت: قطعی برق در زمان امتحانات دانش آموزان توجیه خوبی نیست و آموزش و پرورش هم صرفا در عمل انجام شده قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۶۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 26 May 2021
به گزارش «تابناک البرز» مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه قطعی برق در ایام امتحانات دانش آموزان یک موضوع کشوری است گفت: جلسه ای در استانداری البرز برگزار و ساعات امتحان با مسئولین به مشاوره گذاشته شد.
سالار قاسمی افزود: مقرر شد حداقل خاموشی ها انجام شده و اطلاع رسانی لازم برای قطعی برق صورت گیرد، البته هماهنگی ها باید در سطح دو وزارتخانه نیرو و آموزش و پرورش انجام می شد، ما صرفا توانستیم با مسئولین استانداری هماهنگ کنیم تا به دلیل امتحانات نهایی نوبت صبح، بعد از ساعات ۹ خاموشی ها اعمال شود.
وی با اشاره به اینکه هماهنگی حداقلی مذکور با مدیرعامل برق استان البرز صورت گرفته است، اظهار داشت: قطعی برق در زمان امتحانات دانش آموزان توجیه خوبی نیست و آموزش و پرورش هم صرفا در عمل انجام شده قرار گرفته است.
قاسمی تصریح کرد: رسانه ها و خبرنگاران باید از وزارت نیرو و مرکز توزیع برق مطالبه لازم را داشته باشند، مسئولین استان البرز هم می گویند موضوع قطعی برق کشوری است اما در تلاش هستند که کمترین مشکل را شاهد باشیم.
وی گفت: علاوه بر امتحانات حضوری، متاسفانه در امتحانات آنلاین هم با مشکل مواجه شده ایم، دانش آموزی که با تبلت و لپ تاپ در آزمون شرکت می کند، ممکن است با اتمام شارژ همراه شده و از امتحان بازبماند، با این وجود مرکز توزیع برق اعلام کرده است که دانش آموزان باید حواس خود را جمع کنند!
قاسمی افزود: با مرکز توزیع برق البرز ساعات امتحانات را در میان گذاشته ایم و با استانداری و مرکز مدیریت بحران هماهنگی های لازم انجام شده است اما نیم میلیون دانش آموز با این مسئله خاموشی درگیر هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: عملا ۷۰ هزار دانش آموز به واسطه امتحانات حضوری به صورت مستقیم و ۴۹۰ هزار دانش آموز به دلیل امتحانات آنلاین با معضل ناشی از ساعات خاموشی دست و پنجه نرم می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار