حمیدرضا پوریانی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: سرکشی و رسیدگی به خانواده زندانیان جز اولویت‌های ١٢ گانه سازمانی است که به مناسبت هفته نسیم مهر (حمایت از خانواده زندانیان) تشدید می‌شود.
کد خبر: ۹۶۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 26 May 2021

حمیدرضا پوریانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دستورالعمل سازمانی اداره کل زندان‌ها که بر اساس اولویت‌های ۱۲ گانه است، رسیدگی به امورات خانواده زندانیان می‌باشد. پیرو آن مسئولین زندان به صورت مستمر و هفتگی به خانواده‌های زندانیان سرکشی و به مشکلات آن‌ها رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: اغلب سرکشی‌ها همراه با یکی از مراجع قضایی شامل قضات، رئیس کل دادگستری و دادستان
است، در برخی از مواقع تمامی این مقامات همراه با هم از خانواده‌های زندانیان بازدید و مشکلات قضایی، معیشتی یا تحصیلی آن‌ها را حل می‌کنند.

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رسیدگی به خانواده زندانیان یکی از اولویت‌های ۱۲ گانه سازمانی است، خاطر نشان کرد: این اولویت به تمامی زندان‌های کشور ابلاغ شده و در هفته حمایت از خانواده زندانیان با قوت بیشتری انجام می‌شود.

پوریانی ادامه داد: در این هفته مسئولین زندان همراه با مراجع قضایی به خانواده‌های زندانیان رسیدگی می‌کنند و مطابق با برنامه ریزی‌های صورت گرفته خانواده‌های نیازمند‌تر شناسایی و مورد توجه ویژه قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در همین راستا روز گذشته جلسه‌ای در اداره کل آموزش و پرورش با حضور مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد که در آن وضعیت فرزندان زندانیان که به هر دلیلی ترک تحصیل کرده اند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پوریانی تاکید کرد: در این جلسه توافق نامه‌ای منعقد شد که بر اساس آن با مساعدت مراجع قضایی، آموزش و پرورش و اداره زندان‌ها شرایطی فراهم شود تا فرزندان زندانیان که به هر دلیلی از تحصیل بازمانده اند
به عرصه آموزش و تحصیل بازگشته و در مسیر ساختن آینده خود گام بردارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار