ابراهیم عزیزی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد: به عنوان عضوی از خانه ملت بزرگ ایران بر این باورم که در ۲۸ خرداد و انتخابات پیش رو، مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی فردی را انتخاب می‌کنند که توان و قابلیت آواربرداری وضع موجود را داشته باشد. عدالتخواه و ضد فساد و تبعیض باشد نه اینکه دولت را شرکت سهامی خاص خود و خویشاوندان قرار دهد و بستگان خود را خط قرمز دولت معرفی کند .
کد خبر: ۹۶۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 26 May 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:  ابراهیم عزیزی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی،در نطق میان دستور خود،با قرائت آیه" افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد" گفت:با درود و سلام به ارواح مطهر و طیبه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت و با آرزوی ظهور حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و آرزوی سلامتی و تندرستی برای ملت عزیز ایران اسلامی و طول عمر با عزت رهبر فرزانه انقلاب سوم خرداد روز مقاومت و پایداری را تبریک می گویم.

نبرد غزه زوال زودهنگام رژیم صهیونیستی را آشکار کرد

وی با تبریک پیروزی ملت مقاوم فلسطین به ویژه غزه شجاع، ادامه داد: نبرد ۱۲ روزه محور مقاومت با رژیم جعلی و صهیونیستی و حامیان اربابش که منتهی به شکست خفت بار این رژیم کودک‌کش شد ،پیام‌های مهمی را به ارمغان آورد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در ادامه افزود: این پیروزی که به واسطه توجهات الهی و در ایام سوم خرداد حاصل شد ،زوال زودهنگام رژیم صهیونیستی را آشکار کرد و نشان داد در حامیان پوشالی به ویژه آمریکا علائم بالینی قدرت مشاهده نمی شود؛این نبرد نشان داد آمریکا و اسرائیل در دوران غروب کامل سیاسی،نظامی حتی اقتصادی به سر می‌برند و در سراشیبی سقوط هستند.

عزیزی تاکید کرد: نبرد غزه و رژیم صهیونیستی گویای این واقعیت است که پوسیدگی قدرت نظام سلطه فرا رسیده است؛این نبرد اثبات کرد گنبد آهنین ،گنبد کاغذی و تار عنکبوتی است. این نبرد چشمه های جوشان قدرت فرامنطقه‌ای ایران اسلامی را نمایان کرد و این درس را به جهانیان به ویژه رژیم‌صهیونیستی داد که حق ندارد مولد شرارت باشد و به آمریکا اسرائیل فهماند که باید مراقب رفتارهای شیطانی خود باشند .

رئیس کمیته امنیت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت عزیز ایران اسلامی به واسطه انتخابات پیش رو و مجلس شورای اسلامی به جهت ورود به دومین سال کاری خود ،مقطع سرنوشت سازی را پیش روی خود دارند .قطعاً مجلس شورای اسلامی در مقطع کنونی وظایف مهم و خطیری را به عهده دارد ؛صرف نظر از وظیفه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون ،کارآمدسازی و تلاش در تراز مجلس انقلابی را وظیفه خود می داند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: قطعاً مجلس نه تنها باید با مصوبات و قوانین کارآمد و شفاف خود این انقلاب را در ریل اصلی خود نگه دارد، بلکه باید آن را چندین گام به پیش ببرد. مجلس تراز انقلاب در پرتو شعاع های نورانی گفتمان امام(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، باید بر مبنای ماهیت و جوهر انقلاب اسلامی نقشه کارآمدسازی نظام اسلامی را ترسیم کند.

عزیزی ادامه داد:امروز صاحبان خانه، یعنی ملت فهیم و رشید ایران اسلامی انتظار دارند،؛تولید قوانین قدرت آفرین، توجه ویژه به محرومین و صاحبان اصلی انقلاب،اولویت بندی امور ،شفافیت در همه سطوح ،صلابت و ایستادگی بر مبنای منافع ملی ،برخورد قاطع با گستاخی ها و زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه ،موضع گیری مقتدرانه در مسائل ملی-منطقه‌ای و بین‌المللی و صادق بودن در وعده هایی که به ملت ایران داده‌ایم را طلب می‌کنند.

مردم فردی را انتخاب کنند که دولت را شرکت سهامی خاص خود نداند

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد: به عنوان عضوی از خانه ملت بزرگ ایران بر این باورم که در ۲۸ خرداد و انتخابات پیش رو، مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی فردی را انتخاب می‌کنند که توان و قابلیت آواربرداری وضع موجود را داشته باشد. عدالتخواه و ضد فساد و تبعیض باشد نه اینکه دولت را شرکت سهامی خاص خود و خویشاوندان قرار دهد و بستگان خود را خط قرمز دولت معرفی کند .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه افزود:مردم کسانی را انتخاب می‌کنند که معتقد به توانمندی‌های داخلی باشد نه این که همه توان خود را معطوف به خارج از مرزهای جغرافیایی قرار دهد و هنر خود را فقط در افزایش آمار واردات بداند و موجبات عزت ملی و سربلندی این ملت باشد و به دشمن ثابت کند ،حق ندارد در واین بازی کند و در وسط این بازی در وطن ترقه بازی .

عزیزی تاکید کرد: ملت رشید و فهیم ایران اسلامی؛ انتخابات یک حق است ،حق تعیین سرنوشت .به یقین اعتلای همه جانبه ایران عزیز در گرو انتخابات آگاهانه و با بصیرت شماست .

وی خطاب به مسولان دولتی مطرح کرد:از باب وظیفه نکاتی را به مسئولین دولتی یادآور می شوم؛دولت در این ماه های پایانی سزاوار است به مصوبات خود پایبند باشد به ویژه مردم شریف فارس انتظار دارند هرچه سریعتر دولت مصوبه خود را در اجرای تقسیمات کشوری که به واسطه اعمال نفوذ برخی مسکوت گذاشته است را اجرایی کند. طرح‌های بزرگ و محرک و نیمه تمام استان در حوزه ریلی، خطوط انتقال آب مرکز استان و شهرستان ها، اجرای مصوبات سفرهای استانی، حل مشکلات کشاورزان،خطوط انتقال فرآورده نفتی به ویژه تسریع در اجرای خط پروفیل استان فارس، تامین خوراک پتروشیمی های استان از جمله انتظارات به حق مردم شریف استان فارس است.

انتقاد از کم توجهی رسانه ملی در معرفی شخصیت حضرت احمدبن موسی(ع)

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در تذکری به صدا و سیما مطرح کرد:مقام معظم رهبری در سفر به یادماندنی خود در سال ۸۸، از شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) یاد کردند، از مسئولین به ویژه خواستند در معرفی شخصیت حضرت احمد بن موسی(ع) کوشا باشند. متأسفانه علی رغم تلاش های بسیار خوب شبکه استانی، شاهد کم توجهی و بی برنامه گی شبکه های ملی در این ارتباط هستیم، به یقین کوتاهی شایسته مدیران و مسئولان صدا و سیمای کشور نیست .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار