فرمانده سپاه صاحب‌الزمان:
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: توصیه سپاه، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است که می‌تواند عامل عزت و اقتدار کشور باشد ولی هیچ کاندیدایی هم در انتخابات ندارد.
کد خبر: ۹۶۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵ 24 May 2021

سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا روز دوشنبه در آیین گرامیداشت سالروز حماسه عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد افزود: در این روز وظیفه داریم ‌تا پای صندوق رای بیاییم زیرا رای دادن، هم حق و هم تکلیف من و شماست و باید دیگران را هم به این حضور سفارش و توصیه کنیم.

وی تاکید کرد: با این حال، سپاه هیچ کاندیدایی در انتخابات ندارد و درصدد جانبداری از کسی نیست، بلکه این مردم هستند که خودشان باید از بین نامزدهایی که شورای نگهبان تایید می‌کند، بهترین را تشخیص دهند و انتخاب کنند.

سردار فدا همچنین با اشاره به رشادت رزمندگان در عملیات آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ گفت: امداد الهی در این عملیات نتیجه اخلاص و نترسیدن از دشمن، صبر، شجاعت، ولایت‌مداری و رشادت رزمندگان بود و موجب آزادسازی خرمشهر شد.
وی با بیان اینکه فتح خرمشهر به یک الگو تبدیل شده است، افزود: پیروزی جبهه مقاومت در لبنان و غزه، شکست داعش و شکست طرح خاورمیانه جدید، دستگیری ملوانان دریایی آمریکایی و انگلیسی، زمینگیر کردن پهباد آمریکایی، هدف قراردادن پهباد فوق پیشرفته آمریکا و تصرف نفتکش انگلیسی، استقلال و عظمت نظام در مقابله با کرونا در عین تحریم، اثبات حقانیت کشور در انرژی هسته‌ای، خودباوری در فناوری سلول‌های بنیادی، تقویت توانمندی و قدرت بازدارندگی از دیگر عرصه‌هایی است که با الگو گرفتن از حماسه سوم خرداد رقم خورده است.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان اظهار داشت: زمانی‌که کشورهای مدعی به "ماسک دزدی" مبادرت می‌کردند و با بیشترین تلفات مواجه بودند و در خدمات رسانی به پیر و جوان خود تمایز قابل می شدند، جمهوری اسلامی با عزت، همه اقدامات را رایگان، بدون شرط سنی و بدون در نظر گرفتن ایرانی و غیرایرانی به بیماران خدمات ارائه کرد.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز برغم تحریم‌ها، جمهوری اسلامی ایران با عزت در راه ساخت واکسن در گام‌های نهایی است.
سردار فدار در باره پیشرفت‌های دفاعی ایران نیز گفت: در رزمایش سال گذشته ثابت شد که می‌توانیم ناو در حال حرکت را از فاصله بیش از یک هزار کیلومتری هدف قرار دهیم و این در حالی است که در ابتدای انقلاب، سیم خاردار هم به ما فروخته نمی‌شد.
وی با اشاره به تسری الگوی حماسه دفاع مقدس به محور مقاومت اظهار داشت: حماسه غزه در هفته گذشته و ۱۱ روز مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی موجب شد تا در نهایت اسرائیل با قبول شکست، آتش‌بس یکطرفه را بپذیرد.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه تصریح کرد: کسی مُنکر این مشکلات نیست ولی این مسائل ربطی به تحریم‌ها ندارد بلکه بخشی از آن بدلیل سوء تدبیر، بخشی بواسطه بی‌توجهی به جوانان، بخشی بر اثر تک‌بُعدی نگری و بخشی هم بخاطر راکد نگاه داشتن کشور برای نیل به نتایح برجام است.
وی همچنین در باره برنامه‌ریزی رسانه‌ای دشمن برای مایوس کردن مردم گفت: رسانه‌های دشمن، مشکلات را به روحیه جهادی و انقلابی گره می‌زنند در حالی‌که مشکلات بدلیل عمل نکردن به اسلام و عبور از دستورات دین و ولایت فقیه است.
سردار فدار اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با تمسک به برخی اقدامات در نطنز و حمله به برخی کشتی‌های ایرانی، مغرور شده بود ولی در ماه‌های اخیر، نتایج نصرت الهی را دیدیم که چگونه پایگاه اطلاعاتی رژیم صهونیسیتی در عراق مورد حمله قرار گرفت و تیر غیب، نزدیکی مرکز هسته‌ای این‌ رژیم را هدف قرار داد و پالایشگاه حیفا منفجر شد.
فرمانده سپاه استان اصفهان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در هجمه‌ اخیر خود علیه مردم غزه و محله شیخ جراح هیچ موفقیتی نداشت، بلکه دوسوم سرزمین‌های اشعالی در تیررس موشک‌های غزه قرار گرفت و با ذلت مجبور به پذیرش آتش بس یکطرفه شد.
به گفته سردار فدا، فتح خرمشهر و پیروزی یمن، در نهایت اخراج آمریکا از منطقه و سقوط رژیم صهیونیستی را بدنبال خواهد داشت.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: امروز توان بازدارندگی و وضعیت کشور ما بهتر از ۴۰ سال پیش است و این توانمندی‌ها امیدآفرین است.
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران اهل تعامل با دنیاست ولی تعامل همراه با سربلندی نه تعامل همراه با وادادگی.
سردار فدا با مقایسه میزان درآمد نفتی امروز و دوران رژیم پهلوی از یکسو و جمعیت کنونی کشور با جمعیت آن دوران از سوی دیگر تصریح کرد: برغم این کاهش درآمدها و مشکلات‌ اقتصادی، مردم ما در پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار