جزئیات مربوط به حادثه قتل شهرک پردیس کرمانشاه که بر اثر اختلافات خانوادگی روی داد و منجر به ایجاد رعب و وحشت بسیاری در بین مردم شد، اعلام شد.
کد خبر: ۹۶۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ 24 May 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه یازدهم فروردین ماه کلیپی از حادثه قتل در فضای مجازی منتشر شد، مقامات قضایی بلافاصله به این پرونده ورود کردند و مشخص شد که قتل به دلیل اختلافات خانوادگی روی داد و مقتول به دلیل اختلاف با خانواده همسرش، توسط برادر زنش به قتل رسیده است.

امیر حیدر محمدی بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه امروز در خصوص این قتل، اظهارکرد: پس از اعلام گزارش این قتل، به همراه پلیس آگاهی به محل وقوع حادثه رفتیم و طبق بررسی‌ها مشخص شد که فرد به نام "ی. فخری" داماد خانواده "بهرامیان" توسط بردارزنش در کنار ماشین خود به قتل رسیده است؛ که پس از بررسی‌های میدانی و تحقیقات محلی معلوم شد بین مقتول و خانواده همسرش اختلافاتی وجود داشته است.

وی افزود: در روز حادثه مقتول به درب منزل پدر همسر خود مراجعه می‌کند و پس از ایجاد سرو صدا خواهان بازگشت همسرش به زندگی مشترکشان می‌شود که برادر زن مقتول همراه با یک اسلحه که به صورت غیرمجاز در منزل نگهداری می‌کرده از منزل پدری بیرون آمده و داخل کوچه به سمت مقتول شلیک می‌کند. گلوله اول به شیشه عقب ماشین مقتول برخورد کرده و ضمن شکستن شیشه باعث زخمی شدن او نیز می‌شود. مقتول از ماشین خود خارج می‌شود و متهم برای بار دوم از فاصله ۵۰ متری اقدام به شلیک یک گلوله دیگر به سمت او می‌کند که این گلوله دوم منجر به مرگش می‌شود.

بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه گفت: متهم پس از وقوع این قتل فرار می‌کند، طبق رصد فنی که از متهم داشتیم در استان‌های مختلف در حال تردد بود تا اینکه در نهایت محل اختفایش را در استان البرز شناسایی کردیم.

وی با اشاره به اینکه قاتل طی یک عملیات غافلگیرانه شبانه، پس از ۵۳ روز از وقوع قتل دستگیر و به کرمانشاه منتقل شد، یادآور شد: متهم این پرونده در استان البرز زندگی می‌کرده و همان روز حادثه برای دیدن پدر بیمار خود به کرمانشاه آمده، سلاحی که در این حادثه مورد استفاده قرار گرفت، از سال‌ها قبل توسط متهم خریداری شده بود و در منزل پدرش نگهداری می‌شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: مردم برای اختلافات خانوادگی خود باید از انتقام جویی‌های خصوصی پرهیز کنند و اگر اختلافی بین خانواده‌ها بوجود می‌آید بهتر است از طریق ریش سفیدان و بزرگان و یا شورا‌های حل اختلاف آن را حل کرده و در مسیر صلح و سازش حرکت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار