اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران درسوم خرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۶۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 24 May 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 3/3/1400 به این شرح است.

 

محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی مازندران
سرپرست پلیس راه استان مازندران از محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی کندوان، هراز و فیروزکوه به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در این محور ها خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"هادی عبادی" در تشریح این خبر، بیان داشت: به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای هراز سوادکوه و کندوان محدودیت های تردد در این محورها به اجرا در خواهد آمد .
وی، تصریح کرد: به همین منظ،ور در محور کندوان از کیلومتر53 تا 59 این محور در محدوده هزارچم از امروز تا 9 تیرماه 1400 از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و همچنین از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر روز چهارشنبه، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط امکان پذیر است.
سرپرست پلیس راه استان مازندران، افزود: در محور سوادکوه از کیلومتر 45 تا 86 حدفاصل پل سفید تاگدوک و در محورهراز از کیلومتر20 تا 100 این محور حد فاصل پارک جنگلی تا منظریه، از یکم خرداد تا 20 شهریورماه از ساعت 12 ظهر تا 5 بعد از ظهر روز شنبه و از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر روزهای یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه تردد همزمان با اجرای عملیات و با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد گرفت.
سرهنگ عبادی با بیان این که، این محدودیت ها شامل روزهای روزهای پنج شنبه، جمعه ، ایام تعطیل و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه نخواهد بود یادآور شد: رانندگانی که قصد تردد در این محورها در روزها و ساعت های یاد شده را دارند طوری برنامه ریزی کنند که با مشکل تردد مواجه نشوند.
سرپرست پلیس راه استان مازندران در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

----------------------------------------------------

کشف 5 هزار لیتر سوخت قاچاق در جویبار
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 5 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان جویبار خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از عرضه خارجه از شبکه سوخت توسط فردی در شهرستان جویبار با خبر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.
سرهنگ محمدپور، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل مسکونی وی 5 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.
وی از تحویل سوخت قاچاق کشف شده به شرکت ملی توزیع و پخش فراورده های نفتی خبر داد و اظهار داشت: متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان در خاتمه با اشاره به این که مصرف کالاهای خارجی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور، تعطیلی کارخانجات و در نتیجه رواج بیکاری در جامعه خواهد شد، از مردم خواست: در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاقذ مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------------

کشف 3تن چوب جنگلي قاچاق در نكا
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقيف یک خودرو نیسان با 3تن چوب جنگلي قاچاق ، خبر داد.
سرهنگ "قاسم عزیزی " فرمانده انتظامي شهرستان نکا در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بیان داشت : در پي کسب خبر از اداره منابع طبیعی مبني بر تردد یک خودرو نیسان حامل چوب قاچاق در یکی از محورهای جنگلی نکا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .
فرمانده انتظامي شهرستان نکا افزود : ماموران انتظامی با هماهنگي قضائي ،خودروی نیسان را متوقف و در بازرسي از آن 3 تن چوب جنگلي که به صورت غیر مجاز از جنگل های شرستان برداشت شد را کشف کردند .
سرهنگ "عزیزی" تصريح کرد : ماموران انتظامی راننده خودرو را پس از دستگیری به اتهام قاچاق چوب،به مرجع قضائي معرفي و چوب هاي قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل دادند .
فرمانده انتظامي شهرستان درخاتمه ضمن تشکر از همکاری تنگاتنگ اداره منابع طبیعی در مبارزه با قاچاق فراورده هاي جنگلي، از مردم خواست : در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند،مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .

----------------------------------------------------

پلمپ واحدهای صنفی متخلف در محمودآباد
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از پلمپ 17 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمودحسین زاده" در تشریح این خبر، اظهار داشت: طرح برخورد با تهدید کنندگان سلامت جامعه در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.
وي افزود: در اجرای این طرح مأموران نظارت بر اماکن عمومی با همکاری نمایندگان شبکه بهداشت و اداره صمت شهرستان از 172 واحد صنفی سلامت محور در این شهرستان بازدید کردند.
سرهنگ حسین زاده از پلمب 17 واحد صنفی در این بازدید خبر داد و تصریح کرد: به 32 واحد صنفی اخطار پلمب و به 51 واحد صنفی نیز تذکر داده شد.
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد درخاتمه ضمن تاکید بر تداوم تعطیلی واحدهای صنفی و مشاغل پرخطر تا پایان اعمال محدودیت های کرونایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تصریح کرد: با تهدیدکنندگان سلامت و ناقضان محدودیت های کرونایی برابر با قانون برخورد خواهد شد.

----------------------------------------------------

کشف 65فقره سرقت در جویبار
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از کشف 65 فقره سرقت با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری پايگاه خبري پليس، "سرهنگ غلامرضا جعفری "در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی،افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی مناطق جرم خیز و مخفیگاه سارقان سابقه دار و افراد معلوم الحال،موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ و در اقداماتی غافلگیرانه 77سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازجویی دقیق از متهمان دستگیر شده 65 فقره سرقت منزل ، سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو را کشف کردند.
وی از کشف 409 گرم انواع مواد مخدرخبرداد و اظهار داشت:ماموران انتظامی 46 موتورسیکلت و خودرو را به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی ، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و ایجاد مزاحمت توقیف کردند.
سرهنگ جعفری در خاتمه ضمن قدردانی از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه رفتار مشکوک توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

----------------------------------------------------

شکارچیان غیرمجاز در بهشهر دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز و کشف 8 طاقه کبک در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"حسن عنایتی گنجی "در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه شهدا حين گشت زنی در مناطق کوهستان به منظور پیشگیری از قاچاق چوب و برخورد با شکارچیان غیر مجاز،به يك خودروی سواری ریو مشکوک و آن را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به کشف 8 طاقه کبک در بازرسی دقیق از خودروی ریو ،تصریح کرد:
ماموران انتظامی 2 سرنشین خودروی ریو را که به صورت غیر مجاز اقدام به شکار غیر مجاز می کردند،را دستگیر وبا تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ گنجی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد : شکار غیرمجاز بویژه حیوانات کمیاب ممنوع بوده و شهروندان در صورت مشاهده فعالیت اینگونه افراد، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

----------------------------------------------------

توقيف خودروي حامل 2تن چوب قاچاق در گلوگاه
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از توقيف یک خودروي کامیون و کشف 2تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، "سرهنگ محمودکلوانی" در تشریح این خبر بیان داشت : در راستای طرح مبارزه باقاچاق و فرآورده های جنگلی موضوع را با انجام اقدامات پلیسی و کنترل محورهای کوهستانی در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود : ماموران انتظامی در حین گشت زنی یک خودروکامیون حامل چوب را توقیف و در بازرسی از آن مقدار 2تن چوب را که به صورت غیر مجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود ، را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با بیان دستگیری یک قاچاقچی چوب در این اقدام،تصريح کرد : ماموران انتظامی چوب های جنگلی کشف شده را با تشکیل پرونده تحویل اداره منابع طبیعی دادند.
سرهنگ کلوانی در پایان بيان داشت: شهروندان در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن، موضوع را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار