تزریق ۱۴۰۰ دوز واکسن به گروه‌های هدف؛
تابناک سمنان: رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: تاکنون ۱۹ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کرونا تحویل این دانشگاه شد که از این تعداد هزار و ۴۰۰ دوز در شاهرود و میامی به گروه‌های هدف تزریق شد.
کد خبر: ۹۶۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 24 May 2021

بازدید ناظر ویژه وزیر بهداشت از مرکز تزریق واکسن کرونا در «ایران مال» -  ایسنا

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه از روز گذشته واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود آغاز شد، افزود: طی این بازه زمانی تعداد هفت هزار تن از جمعیت بالای ۷۰ سال شهرستان های شاهرود و میامی واکسن دریافت کردند.

وی جمعیت افراد بالای ۷۰ سال در شرق استان سمنان را ۱۶ تا ۱۷ هزار تن برآورد کرد و اظهار داشت: اطلاعات ۱۵ هزار تن از افراد بالای ۷۰ سال در سامانه سیب ثبت شده و برای این افراد پرونده الکترونیک سلامت تشکیل شده است.

رضا چمن با اشاره به اینکه انجام واکسیناسیون در حوزه تحت پوشش با برنامه ریزی مناسب در حال اجرا است، تصریح کرد: با توجه به توزیع مناسب واکسن در سراسر کشور، این دانشگاه شرایط واکسیناسیون را در تمامی مراکز تجمیعی، بهداشت و درمان مناطق شهری و روستایی فراهم کرده است.

چمن همچنین افزود: تاکنون ۱۵ درصد از افراد بالای ۷۰ سال ساکن در شهرهای بزرگ از جمله شاهرود اطلاعات خود را در سامانه سیب ثبت نکرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۸ مورد جدید از مبتلایان به ویروس کرونا در شرق استان سمنان شناسایی شدند، ابراز داشت: در حال حاضر تعداد ۸۰ تن در بخش های مختص به بیماران کرونایی در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بستری، تحت مراقبت و معالجه هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار