فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی محل نگهداری ۶ هزار قطعه لوازم دوچرخه قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در حصارک کرج خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ 24 May 2021

به گزارش «تابناک البرز» سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو تعداد قابل توجهی لوازم دوچرخه قاچاق در یک انبار در منطقه حصارک کرج، بررسی موضوع در دستورکار پلیس اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران پس از بررسی موضوع متوجه شدند که خبر صحت دارد که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از آنجا ۶ هزار قطعه لوازم دوچرخه قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اظهار داشت: متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار محمدیان در پایان وجود معضل قاچاق کالا را یکی از عوامل اصلی اختلال در روند تولید کشور دانست و خاطرنشان کرد: در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامیده اند، پلیس با قدرت تمام با معضل قاچاق برخورد خواهد کرد تا چرخ تولید کشور با سرعت بیشتری حرکت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار