حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد : سوم خرداد برجسته ترین عملیات پدافندی نیروهای مسلح در تاریخ ۸ سال دفاع مقدس بود
کد خبر: ۹۶۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ 24 May 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در آیین تجدید بیعت با شهدا ضمن پاسداشت یاد و خاطره همه شهیدان اظهار داشت: سوم خرداد 1361 روزماندگار در تقویم پرافتخار ایران اسلامی به ثبت رسید.

امام جمعه دهدشت گفت: سوم خرداد روز ایثار، شجاعت و ایستادن بر قله‌های افتخار است این روزنقطه عطف و تاریخ‌ساز دوران دفاع مقدس است.

وی از حماسه سوم خرداد به آینه‌ای از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت ملت مقاوم ایران یاد کرد و افزود : این حماسه عظیم به ما آموخت باید در مقابل استکبار ایستاد ، آموخت اگر متحد و منسجم نباشیم دشمن با نیرنگ در میان ما رخنه خواهد کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت : سوم خرداد یکی از بارزترین جلوه‌های نصرت الهی بود همان طور که امام راحل فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد.»

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد : سوم خرداد برجسته ترین عملیات پدافندی نیروهای مسلح در تاریخ ۸ سال دفاع مقدس بود .

وحدانی‌فر ادامه داد:فتح خرمشهر به ما ایستادگی در مقابل استکبار آموخت.

وی، زنده شدن خوداتکایی و به اوج رساندن خودباوری را از دیگر دستاوردهای فتح خرمشهر برشمرد و گفت: رزمندگان با ایمان و خودباوری و تبعیت از رهبر کبیر انقلاب با کمترین امکانات در مقابل دشمنان به پیروزی رسیدند امروز هم رمز موفقیت تبعیت از ولی فقیه زمان است.

امام جمعه دهدشت گفت:اگر امروز قدس به عزت رسید مهمترین علت ناشی از این بود که جوانان جبهه مقاومت و سربازان سردار سلیمانی یاد گرفتند تنها راه مقابله با دشمن شجاعت و استقامت صبر و شهامت است.

وی با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش داریم، اضافه کرد: یکی از این خرمشهر مسئله انتخابات است اگر انتخاب با بصیرت آگاهانه را انجام دهیم قدس‌های فراوان و خرمشهرها را فتح خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار