شهردار همدان:
صوفی شهردار شهر همدان و دهبانی صابر مدیر منطقه یک از روند اجرایی برخی از پروژه‌ها از قبیل مخزن دو هزار متر مکعبی در بلوار ارم، ادامه احداث فاز جدید بوستان ارم، پیاده رو سازی‌ها و. در شهرداری منطقه یک بازدید کردند.
کد خبر: ۹۶۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ 23 May 2021

شهردار همدان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مهمی که در سالیان اخیر با وجود کم آبی‌ها در شهرداری‌ها مخصوصا در شهر همدان وجود دارد بهینه سازی و ذخیره سازی آب جهت آبیاری فضای سبز در سطح مناطق است عنوان کرد از سال گذشته عملیات اجرایی یکی از بزرگترین مخازن آب استان با ظرفیت دو هزار متر مکعب آغاز گردید که با همت همکاران در شهرداری منطقه یک تنها در طی یکسال شاهد اتمام عملیات اجرایی آن هستیم.

به گزارش تابناک همدان، وی در ادامه گفت: دسترسی تمامی شهروندان به فضای سبز مناسب را یکی از اهداف مهم در شهرداری همدان دانست که خوشبختانه این مهم به صورت جدی در شهرداری منطقه یک در حال پیگیری می‌باشد و پروژه‌های احداث بوستان ارم، احداث پارک فرامنطقه‌ای ولایت، بوستان‌های قهرمان و کمال آباد گواه این ادعا هستند.

صوفی با اشاره به اینکه ادامه احداث بوستان ارم به تازگی با مساحت یک و نیم هکتار آغاز شده است افزود: عملیات اجرایی این پروژه نیز با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و می‌تواند در ادامه پروژه‌های انسان محوری که در طی سالیان اخیر ایجاد شده اند نقش ویژه‌ای داشته باشد و انشالله در ماه‌های آینده شاهد افتتاح این فاز نیز خواهیم بود.

شهردار همدان معبرگشایی‌های مهمی که در شهرداری منطقه یک صورت پذیرفته است را از اتفاقات مهم طی سالیان اخیر دانست و عنوان کرد: با هماهنگی‌هایی که با نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان صورت پذیرفته است در روز‌های اخیر شاهد عقب نشینی حسیسنه امام (ره) و معبرگشایی در آن نقطه از شهر بودیم که به زودی تحویل شهروندان عزیز خواهد شد، همچنین معبرگشایی در بلوار شهید فهمیده نیز از دیگر اقداماتی بود که تاثیر به سزایی در تسهیل عبور و مرور شهروندان دارد.

وی همچنین با بیان اینکه احداث فضا‌های ورزشی نیز با قدرت در شهرداری منطقه یک در حال پیگیری است عنوان کرد: علاوه بر زمین‌های ورزشی که در سالیان اخیر توسط این منطقه به بهره برداری رسیده است، احداث زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید خادم یکی از پروژه‌های اثر گذار در حوزه ورزش شهر همدان خواهد بود که عملیات کانال کنی و اجرای لوله‌های زهکش آن در حال اجرا می‌باشد و همچنین می‌توان به احداث ساختمان چند منظوره در کوی مدرس که طی ماه‌های آینده تحویل شهروندان عزیز خواهد شد نیز اشاره کرد.

صوفی یکی از مطالبات جدی شهروندان همدانی را اتصال بلوار ارم به بلوار شهید شمسی پور دانست و گفت: که عملیات اجرایی این پروژه طی روز‌های آینده آغاز خواهد شد و شاهد اتصال این دو معبر مهم و تسهیل عبور و مرور شهروندان خواهیم بود.

شهردار همدان پوشش سقف تالار همایش‌های بین المللی و قرآنی را نیز از پروژه‌هایی دانست که سال‌ها عملیات اجرایی آن به تاخیر افتاده بود، اما خوشبختانه در سال گذشته عملیات آن آغاز شد و هم اکنون نیز در مراحل پایانی خود به سر می‌برد و به زودی با برگزاری مناقصه پیمانکار احداث مبلمان درونی این تالار نیز جذب خواهد شد و شاهد ساخت بزرگترین تالار منطقه‌ای غرب کشور خواهیم بود.

صوفی افزود: از دیگر اقدامات مهمی که در شهرداری منطقه یک به صورت جدی در حال انجام است احداث سایت موزه میدان امام خمینی (ره) است که با توجه به مشکلاتی که در احداث آن وجود داشت، سال گذشته به شهرداری همدان واگذار شد و شهرداری منطقه یک نیز سریعا با جذب پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه مهم را آغاز کرد و امیدواریم تا انتهای تابستان شاهد بهره برداری از این سایت موزه که برای شهروندان همدانی با توجه به مکان قرارگیری آن بسیار پر اهمیت است، باشیم.

وی احداث پارکنیگ پشت تالار هتل مرمر را نیز از پروژه‌هایی دانست که در راستای حل مشکلات ترافیکی در سطح منطقه یک اجرا می‌شود و گفت: در سالجاری با بودجه‌ای ۳۱۰ میلیارد ریالی که برای این پروژه در نظر گرفته شده است امیدواریم تا پیشرفت خوبی از آن را شاهد باشیم.

شهردار همدان انسان محوری را یکی دیگر از رویکرد‌های مهم در شهرداری همدان طی سالیان اخیر دانست و عنوان کرد: که خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه از قبیل پیاده رو سازی‌ها صورت پذیرفته است و اظهار کرد طی چندسال گذشته بیش از دویست هزار متر مربع پیاده رو سازی در سطح منطقه یک از قبیل بلوار ارم، اسلامیان، بوعلی، شهید سلیمانی و... انجام شده است.

روابط عمومی منطقه یک شهرداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار