نماینده مردم سمنان در مجلس با اشاره به اینکه حل مشکلات صنایع تنها کار مجلس نیست گفت: برای حل مشکلات بخش تولید باید همه قوا همکاری کنند.
کد خبر: ۹۶۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ 23 May 2021

نماینده مردم سمنان در مجلس: مشکلات بخش تولید با همکاری همه قوا قابل حل است

 

 

به گزارش تابناک سمنان عباس گلرو اظهار داشت: برای رفع موانع تولید هر سه قوه باید همکاری کنند؛ چراکه این‌طور نیست که فقط مجلس باید با قانون‌گذاری موانع پیش روی تولید را رفع کند.

وی افزود: قوانین بسیار خوبی در حوزه حمایت از تولید داریم که متأسفانه یا اجرا نمی‌شود یا اینکه وضع مقررات زائد درباره آن از طرف دولت، قوانین بالادستی مجلس را از کارایی انداخته است.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید یک همکاری سه‌جانبه بین قوا برای حل مشکلات پیش روی تولید شکل بگیرد تصریح کرد: امیدواری بسیاری وجود دارد که در آینده این تعامل سه‌جانبه شکل‌گرفته و بخش تولید کشور توسعه یابد.

گلرو با اشاره به بازدید میدانی دو روز گذشته از چند واحد تولیدی دارای مشکل با حضور معاون دادستان کل کشور و رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی افزود: در این بازدیدها و جلسه‌ای که امروز برای جمع‌بندی مشکلات حوزه صنعت استان سمنان برگزار شد، حرف‌های مدیران صنایع استان شنیده ثبت و ضبط شد.

وی اضافه کرد: مشکلات مطرح شده از سوی صنایع استان، هفته آینده در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بررسی و برای آن اتخاذ تصمیم خواهد شد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به‌طور ویژه آنچه که در حقیقت نتیجه این سفر بوده و ارزیابی شده و مشکلات صنایع استان سمنان رفع شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار