‍ جلسه هماهنگی سالروز آزادسازی خرمشهر (سوم خرداد) و نیز سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور امام جمعه بهار، فرماندار و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهار در محل دفتر امام جمعه تشکیل گردید.
کد خبر: ۹۶۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ 22 May 2021

در این جلسه امام جمعه بهار گفت: امنیت و سلامت حاکم بر جامعه و به برکت خون شهدا و مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام ارزنده ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد امام خمینی (ره) از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در تثبیت نظام موثر است، زیرا هر چه عظمت داریم از عظمتی است که امام راحل به جامعه ما ارزانی کرده و هدف ما شناساندن شخصیت امام راحل برای جهانیان است.

وی به ایثار و رشادت‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: یکی از یادگاری‌های بجا مانده از جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس سالروز حماسه فتح خرمشهر بوده است، که با گرامیداشت روز سوم خرداد رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان در بین جوانان تبیین می‌شود.

 سپس فرماندار بهار گفت: ایام ۱۴و ۱۵ خرداد یکی از بهترین فرصت‌ها برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شناخت و معرفت بیشتر نسبت به مقام معظم رهبری است.

احسان قنبری به عنوان شعار دفاع مقدس در سال جاری اشاره کرد و افزود: شعار سال در حوزه دفاع مقدس "ما مقتدریم " باید به بهترین شکل ممکن در برنامه‌ها مورد توجه قرارگیرد چرا که امروز دشمنان ایران اسلامی یک جنگ ترکیبی را علیه کشور تدارک دیده اند و سوم خرداد یکی از بهترین فرصت‌هایی است که می‌توان با برگزاری برنامه‌های فرهنگی در جهت اشاعه فرهنگ ایثار وشهادت واز خود گذشتگی وانتقال آن به نسل جوان و آماده کردن آن‌ها برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اقدام نمود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار