امام جمعه کرج:
آیت الله حسینی همدانی خطیب در خطبه‌های نماز جمعه کرج که بعد از وقفه‌ای طولانی به علت بیماری کرونا برگزار شد، با اشاره به سوم خرداد و فتح خرمشهر بعد از ۵۷۸ روز اشغال آن گفت: این پیروزی درس‌های زیادی دارد که اگر دشمن از امکانات و نیروی زیادی برخوردار باشد در برابر کسانی که تکیه گاهی جز خداوند ندارند تاب مقاومت ندارد.
کد خبر: ۹۶۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 22 May 2021

اسرائیل فهمیده که اگر یکی بزند ۱۰ تا می‌خورد

به گزارش «تابناک البرز» آیت الله حسینی همدانی گفت: امروز برخی تلاش می‌کنند تا مردم را از اصول انقلاب و مقاومت دور کنند و حضور آن‌ها را در عرصه‌های مختلف مانند انتخابات کمرنگ کنند، اما به فضل خدا خناسان داخلی و دشمنان خارجی خواهند دید که ملت ایران وارد عرصه خواهند شد و از کیان سرزمینشان دفاع خواهند کرد.
خطیب نماز جمعه کرج افزود: خرمشهر نمونه بارز مقاومت است امروز در سالروز عملیات بیت‌المقدس بوی آزادی بیت‌المقدس در فلسطین نیز به مشام می‌رسد، همانطور که با کمک‌های حاج قاسم و کمک‌های مستشاری دست مقاومت فلسطین محکم شده و با استفاده از سلاح‌های پیشرفته مردم به میدان مبارزه می‌آیند.
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: دخر مقابل نیروی مقاومت، اسرائیل ضعیف شده، ۳۵۰۰ موشک به شعرهایشان اصابت کرده و بیش از ۲ میلیارد دلار خسارت دیده و امروز اسرائیل بعد از داستان نطنز این را می‌داند که اگر یکی بزند مستقیم و غیرمستقیم ده تا خواهد خورد.
وی تصریح کرد: در داستان مذاکرات مهلت سه ماهه ایران نیز چند روز دیگر تمام خواهد شد و خواسته‌های ایران نیز میسر نشده، طولانی شدن مذاکرات خوب نیست و در این صد روز آخر باقی مانده از دولت حداقل کاری کنید که نام نیک از شما باقی بماند.
امام جمعه کرج گفت: سخنان انحرافی راجع به مذاکرات نزنید و به دنبال دوقطبی کردن آن نیز نباشید، مردم عملکرد کاندیدا‌ها را بررسی کنند و اصلح را انتخاب کنند، رهبر انقلاب گفته جوان انقلابی حزب اللهی ضد تجمل گرا پرتلاش و دیپلماسی بلد باید به میدان بیاید.
آیت الله حسینی همدانی در پایان گفت:‌ای کاش قانون شورای نگهبان نیز طوری بود که به شعور مردم توهین نمی‌شد و هر کسی وارد انتخابات نمی‌شد، همانطور که دیدید همان‌هایی که با مدیریت خودشان کشور را به این وضع کشاندن حالا دوباره کاندید شدند، کسانی که به کاندیدا‌های دیگر نیز تهمت می‌زنند و در زمان تصدی خودشان بر ارزش‌های انقلاب مقید نبوده رای ندهید، به کسانی که گریه می‌کنند نیز رای ندهید.
وی افزود: مدیریت این شهر چند سال در اختیار یک گروه خاص بوده و باید تفکرات دیگری نیز وارد شود، خودتان دیدتان را باز کنید کسانی که غیر از شاخصه‌های انقلابی برای فرهنگ، فضای سبز و ترافیک نیز برنامه دارند نیز باید آن‌ها را برای مردم کاملا بیان کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار