امام جمعه موقت همدان مطرح کرد
امام جمعه موقت همدان با تأکید بر لزوم صیانت از ارزش‌ها و آگاه سازی جوانان نسبت به برنامه‌های دشمن به ویژه در حوزه تخریب بزرگان دینی و شخصیت‌های اثرگذار در فضای مجازی گفت: باید ارزش‌ها را حفظ کنیم و آن را به فرزندان خود بسپاریم.
کد خبر: ۹۶۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷ 21 May 2021
حجت‌الاسلام محمد جوادی امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته همدان، با بیان اینکه دشمن برای از میان بردن اسلام واقعی به ویژه شیعه و شیعه‌گری برنامه‌ریزی کرده تا اثری از آن نباشد، اظهار کرد: دشمن از مسلمانان و به ویژه شیعیان سیلی‌های سختی خورده که این اتفاق به مدد توسل به اهل بیت (ع) بوده بنابراین تلاش می‌کند این رسم را از میان بردارد هرچند همواره شکست خورده است.

به گزارش تابناک همدان، وی با اشاره به اینکه جریان استکبار از هر طریقی به دنبال تغییر باور و عقاید دینی و اعتقادی مردم است، تصریح کرد: آن‌ها می‌خواهند کاری کنند مردم به روحانیت اعتماد نداشته باشند چراکه دشمن به درستی متوجه شده چطور آیت‌الله میرزای شیرازی با یک فتوا کمر استکبار را شکست و یا امام خمینی (ره) قیام بزرگ مردمی را علیه دستگاه ظلم و جور رقم زد.

امام جمعه موقت همدان با تأکید بر لزوم صیانت از ارزش‌ها و آگاه سازی جوانان نسبت به برنامه‌های دشمن به ویژه در حوزه تخریب بزرگان دینی و شخصیت‌های اثرگذار در فضای مجازی گفت: باید ارزش‌ها را حفظ کنیم و آن را به فرزندان خود بسپاریم.

وی در بخش دیگری با اشاره به مقاومت ملت فلسطین در مقابل اسرائیل غاصب خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها ۱۱ روز با غزه جنگیدند و هزاران بمب بر سر مردم ریختند، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و در نهایت نیز آتش‌بس یک طرفه اعلام کردند.

جوادی با اشاره به شکست اسرائیل از جریان مقاومت گفت: در موضوع آتش‌بس یک طرفه تاکنون برای مقاومت چنین موقعیتی فراهم نشده بود، مردم نیز فریاد حمایت از فلسطین سر دادند حتی مردم یمن اعلام کردند که یه فلسطین نیرو اعزام کنند تا کودکان این سرزمین کشته نشوند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر لزوم حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی تأکید کرد و گفت: وظیفه ما شرکت فعال و آگاهانه در انتخابات است و زن و مرد باید به میدان بیایند چراکه دشمن نمی‌خواهد مردم را پای صندوق‌های رأی ببیند و برای این کار دست به هر ترفندی می‌زند.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه مردم یک ماه فرصت دارند برای انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و همینطور افراد کارآمد و انقلابی برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا تحقیق کنند، تصریح کرد: باید فردی را انتخاب کرد با روحیه جهادی که توانایی حل مشکلات را داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب و ایران اسلامی بیان کرد: مردم این انقلاب و کشور را متعلق به خود می‌دانند و هرگز به دشمن اجازه نخواهد داد به اهداف خود دست یابد همانطور که در ۴۳ سال گذشته نتوانسته است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار