در همایش دولت مردمی ایران قوی با محوریت جریان ندای وحدت مطرح شد:
همایش دولت مردمی ایران قوی با محوریت جریان ندای وحدت ( جریان حامی مهدی روشنفکر ، نماینده مردم ، بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ) در یاسوج و دیگر شهرستان ها و بخش های این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳ 21 May 2021

همایش دولت مردمی ایران قوی با محوریت جریان ندای وحدت ( جریان حامی مهدی روشنفکر ، نماینده مردم ، بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ) در یاسوج و دیگر شهرستان ها و بخش های این حوزه برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این همایش با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد فاطمه زهرا (س) در شهر یاسوج و همزمان در دیگر شرهستان ها و بخش های این حوزه انتخابیه با محوریت جریان ندای وحدت ، جریان حامی مهدی روشنفکر برگزار شد .
ندای وحدت مستقل عمل می کند
منوچهر بهمنی در آیین حمایت جریان ندای وحدت از کاندیداتوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: برنامه امروز به صورت خودجوش و مردم محور برگزار شده است.
رئیس دفتر نماینده بویراحمد گفت: این روزها ایران وارد فضای سرنوشت‌ساز شده که حضور حداکثری مردم از همه چیز مهمتر است.
وی افزود: تشکیل چنین جلساتی برای حفظ و بقای نظام ضروری و بر همه تکلیف و فرض است.
رئیس دفتر نماینده بویراحمد و دنا ادامه داد: امروز در همه بخش‌ها و مناطق بویراحمد بزرگ همزمان چنین برنامه‌ای تشکیل شده چرا که برگزاری کلی و تجمیع برنامه در شهر یاسوج امکان پذیر نبود.
وی گفت : مردم برای تعیین تکلیف خودشان چنین برنامه‌هایی را تشکیل دادند و جریان ندای وحدت با محوریت دکتر مهدی روشنفکر به صورت فراجناحی چتر خود را باز کرده و مستقل عمل می‌کند.
بهمنی گفت: بر اساس همین ویژگی‌ها انتخاب رئیسی منطبق بر گفتمان سلامت و طهارت عملی ایشان است عملکرد رئیسی بیانگر توان بالای او در ایجاد تغییر و اصلاحات اساسی در کشور است.
وی ادامه داد: جریان ندای وحدت در همه مناطق این حوزه انتخابیه حمایت خود را از چنین شخصیتی اعلام می‌کند ندای وحدت بر مبنای فرمایش رهبری که حتی اگر انقلاب و نظام را هم قبول نداریم برای اعتلای ایران باید پای صندوق رای بیاییم با تأسی از این فرمان رهبری به همه توصیه می‌کند که پای صندوق رای حاضر شوند.
بهمنی گفت: درب ستاد رئیسی به روی همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی باز است .
وی افزود: اصل مهم دیگر حضور حداکثری مردم بوده و هرگونه حرکتی که باعث ایجاد اخلال در صفوف مردم شود مذموم و محکوم خواهد بود.
رئیس دفتر نماینده بویراحمد خاطرنشان کرد : ندای وحدت همه جریان‌ها اعم از چپ و راست و سایرین را در ستاد ندای وحدت پذیرا خواهد بود تا رستاخیز لبیک به آیت الله رئیسی شکل گرفته و محوریت ستادها نیز با جوانان شایسته خواهد بود.
شکل گیری تقابل بین انگیزه سوزی و انگیزه سازی
حجت الاسلام والمسلمین موسوی انور استاد حوزه علمیه و امام‌جمعه سپیدان در ادامه این نشست با اشاره به مسئله فلسطین گفت : اسرائیل ها بعد از ۱۱ روز بمباران فلسطین در مقابلشان مفتضحانه شکست خوردند.
وی گفت: امروز عمق راهبردی جمهوری اسلامی را در دنیا می بینیم امروز ایران به به نام ایران قوی نام می برند اگر امروز این همه اقتدار داریم به برکت جمهوری اسلامی است سیاست راهبردی ایران در منطقه در حال پیروز شدن است که این پیروزی را به همه گروه های مقاومت  و فلسطین  تبریک می گوییم.
وی در خصوص انتخابات گفت: مبنای انتخابات کاملا دینی و قرآنی است انتخابات یک فرهنگ عمومی و دینی است در این فضای انتخابات  باید نفس کشید امروز یک فضای سیاسی است که همه در آن تنفس دارند .
حجت الاسلام والمسلمین موسوی انور گفت : یک تقابل بین انگیزه سوزی و انگیزه سازی در حال شکل گیری است البته از مدت ها قبل بوده است اما در انتخابات ۱۴۰۰ شدت گرفته است می خواهند انگیزه های حضور در انتخابات را از بین ببرند.

وی گفت: این تقابل را چه چیزی ایجاد کرده است؟امروز مهمتر از هر چیزی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است امروز برای عزت ایران قوی باید شرکت کنیم دشمن فهمیده حضور مردم چقدر ارزش دارد اگر روزی در  شرکت در جنگ تکلیف بود امروز نیز شرکت در انتخابات تکلیف است.

این فعال سیاسی فرهنگی ادامه داد: باید آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در میان مردم ایجاد شود تلاش کنیم بصیرت را در میان مردم توسعه دهیم.

وی عنوان کرد: کسی را انتخاب کنید که اخلاق و اعتقادی قوی باشد اگر کسی اخلاق را پایمال کرد اقتصاد را نیز نمی تواند نجات ببخشد کسی را انتخاب کنید که پایبندی به اخلاق دارند .
500 نفری که کشور را چهل سال غارت کرده اند
حجت الاسلام والمسلمین  موسوی انور افزود: آیت الله ریسی فرد بسیار ساده زیست و هیچوقت تغییر اعتقادی و اخلاق نداد به زودی رسانه های غرب شروع به تولید محتوا علیه ایشان می‌کنند.

موسوی انور خاطرنشان کرد: جریان ندای وحدت با محوریت مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون باعث شده تا اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و افراد مستقل زیر یک چتر جمع شوند و وحدت واقعی را رقم بزنند.

وی خطاب به مردم گفت: آیت‌الله رئیسی ادعای فساد ستیزی دارد، و به خوبی دیدیم که با دانه درشت‌های فساد به بهترین نحو مبارزه کرد.

امام جمعه شهرستان سپیدان با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور بیان کرد: یک جریان در کشور ایجاد شده، جریان «رانتی»، «رفاقتی» و «غارتی» و در حال چپاول اقتصاد هستند.

وی افزود: جریان رانتی، رفاقتی و غارتی پانصد نفری بیشتر نیستند و چهل سال است که در حال غارت هستند.

موسوی انور خطاب به مردم گفت: به جریان، رانتی، رفاقتی و غارتی رأی ندهید و در انتخاب خود دقت کنید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
فکر نکنم اینجوری باشه خیلی پیگیری شد ستاد نداون گفتن میتونین خود جوش ستاد بزنین اخه هدایت خواه پیش رییسی خیلی قرب داره خیلی نمونه سفرش به یاسوج
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار