امام جمعه رویان:
امام جمعه رویان با بیان اینکه حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب معیار خوب انتخاب نامزد‌ها است، گفت: مردم باید به کارنامه و شعار‌های نامزد‌ها و انطباق آن‌ها با ارزش‌ها دقت داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ 21 May 2021

حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب معیار خوب انتخاب نامزدها است

 

به گزارش تابناک سمنان  حجت‌الاسلام عباس معصومی در خطبه‌های آخرین نماز جمعه اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ رویان به میزبانی مسجد جامع با بیان اینکه نامزدهای اصلح دارای ویژگی‌هایی هستند که از جمله آنها باید به انقلابی بودن اشاره کرد، بیان کرد: حماسه خرداد ماه رسالت بزرگی بر دوش مردمی است که می‌بایست افراد اصلح را برگزینند.

وی با بیان اینکه اصول و ارزش‌های انقلاب معیار خوب انتخاب نامزدها است، افزود: مردم باید به شعارها و برنامه‌های نامزدها و عملکردشان بنگرند و مشاهده کنند که اینها چقدر با ارزش‌ها و اصول انقلابی و دینی ما مطابقت دارد و سپس رأی دهند.

امام جمعه رویان با بیان اینکه تجربه نشان داده که سوابق اجرایی افراد نشان دهند تفکر و منش آنها است، گفت: توجه به مسئولیت‌ها و عملکرد نامزدها یکی دیگر از راه‌های شایسته گزینی در زمان انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری است.

معصومی با بیان اینکه سومین راه شناخت نامزدها این است که ببینیم طرفداران آنها از چه طیف و با چه روش‌هایی وارد کارزار می‌شوند، بیان داشت: باید دقت داشت و در انتخاب افراد اصلح وسواس به خرج داد زیرا رأی یک امانت بزرگ است.

وی در دومین بخش صحبت‌های خود به مقوله مقاومت فلسطین اشاره کرد و گفت: ایستادگی فلسطین با دست خالی سبب شده تا برای نخستین بار دو میلیون اسرائیلی آواره و اسرائیل برای خاتمه دادن به جنگ دست به دامان سازمان ملل شود و این نشان از اقتدار جبهه مقاومت علیه صهیونیست‌ها است.

امام جمعه رویان با بیان اینکه به اعتراف مقامات رژیم صهیونیستی چهار هزار موشک به سمت اسرائیل شلیک شده است، گفت: امروز مقاومت موشک‌های القاسم را به یاد شهید سلیمانی به سمت اسرائیل شلیک می‌کند و این نشان می‌دهد که اسرائیل در افول قرار داشته و نمی‌تواند خارج شود.

معصومی در خاتمه و با بیان اینکه وزیر نیرو هشدار داده که امسال یکی از گرم و خشک‌ترین تابستان‌ها در سال‌های اخیر است، گفت: صرفه جویی در واقع یکی از اصول مهم در گذراندن تابستان ۱۴۰۰ است و مردم باید بدانند که عدم رعایت آن، در واقع حق الناس را تضییع می‌کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار