سرپرست شبکه بهداشت و درمان دالاهو گفت: ۲۸ تیم در این شهرستان به منظور انجام واکسیناسیون عمومی طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با توجه به اجرای طرح کشوری واکسیناسیون کرونا تشکیل شد.
کد خبر: ۹۶۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 21 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،دکتر "رضا رضایی" افزود: باتوجه به اجرای طرح کشوری واکسیناسیون کرونا، شبکه بهداشت و درمان شهرستان دالاهو با همکاری آموزش و پرورش، هلال احمر و ناحیه مقاومت بسیج برای اجرای این طرح، نسبت به آماده‌سازی و تجهیز مکان های واکسیناسیون تجمعیی برای اجرای این طرح اقدام کرده است.

وی اظهار داشت: براساس برنامه پیش بینی شده، روزانه ۱۶ تیم سه نفره در ۲ شیفت صبح و عصر و همچنین ۱۲ تیم مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی برای واکسیناسیون جمعیت شهرستان براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت فعالیت می کنند.

دالاهو در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه بیش از ۴۵ هزار تن جمعیت دارد.
بیش از ۵۳ هزار دوز واکسن کرونا در استان کرمانشاه تزریق شد

مدیر گسترش شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۳ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است، افزود: واکسیناسیون کرونا با تلاش بی‌وقفه کادر بهداشتی در حال انجام است.

دکتر «غلامرضا ایمانی» پیش‌تر در نشست ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفته بود: در اجرای واکسیناسیون کرونا جز هشت استان برتر کشور هستیم.

وی اظهار داشت: اکنون ۱۱۵ مرکز برای انجام واکسیناسیون کرونا در استان فعال است و هفته آینده نیز ۳۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

ایمانی یادآور شد: برای هر مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا یک پزشک به همراه ۱۰ تیم سه نفره متشکل از یک واکسیناتور و ۲ نفر برای ثبت در سامانه در نظر گرفته شده و براساس مصوبه ستاد استانی کرونا تجهیزات مورد نیاز این مراکز از سوی برخی ادارات تامین شده است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۵۴۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند و یک هزار و ۸۰۸ نفر هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون فوت کرده‌اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار