بر اساس اعلام پلیس فتا هرگونه تبلیغات در فضای مجازی که حاوی مطالبی جهت ثبت نام و فروش واکسن آنفلوانزا در فضای مجازی است ممنوع می‌باشد.
کد خبر: ۹۶۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 21 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه و بر اساس اعلام پلیس فتا هرگونه تبلیغات در فضای مجازی مبنی بر فروش اقلام دارویی ممنوع است و تنها مرجع قانونی واگذاری دارو و به خصوص واکسن‌های آنفلوانزا صرفاً با نظارت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در مراکز و داروخانه‌های مجاز انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش این اقدامات صرفا پوششی در جهت کلاهبرداری از متقاضیان می‌باشد. در واقع مجرمان با دریافت مبالغ مختلف در اکثر موارد، دارویی به متقاضیان تحویل نمی‌دهند و یا با واگذاری واکسن و دارو‌های تقلبی در برخی موارد هم تاریخ مصرف گذشته، از آنان کلاهبرداری می‌کنند و سلامت جسمی افراد را نیز به خطر می‌اندازند.

با توجه به اینکه تبلیغات در فضای مجازی که حاوی مطالبی در راستای "ثبت نام و فروش واکسن آنفلوانزا و دریافت مبالغ مختلف از متقاضیان" باشد، جرم محسوب می‌شود و مردم به هیچ عنوان به تبلیغات افراد سودجو و کلاهبردار در این فضا توجه نکنند، شهروندان می‌توانند کلیه نیاز‌های دارویی خود را صرفا از مراکز مجاز و داروخانه‌های سطح شهر تهیه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار