مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان گفت که ۲۶۱ روستای این استان، روز شنبه (اول خرداد) در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به شبکه ملی ارتباطات متصل می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵ 20 May 2021
«مجتبی ساکی» افزود: در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان همدان، از طرح‌های ساخت، راه اندازی و ارتقای ۱۶۴ ایستگاه فرستنده - گیرنده تلفن همراه (بی. تی. اس) در استان بهره برداری می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، وی اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها، ۲۶۱ روستا در سطح این استان، زیر پوشش اینترنت همراه نسل سه و چهار قرار می‌گیرند.

ساکی عنوان کرد: با بهره برداری از این طرح ها، اتصال روستا‌های استان به شبکه ملی ارتباطات، ۲۴ درصد افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در این سفر، پروژه‌های دیگر مخابراتی به تفکیک شهرستانی به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: پهنای باند ۱۴۹ مرکز مخابراتی روستایی استان همدان نیز هر یک به ظرفیت یک گیگابیت در ثانیه افزایش می‌یابد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان گفت: وزیر ارتباطات روز شنبه پیش از ورد به همدان، ابتدا از طرح مخابراتی روستای «دهنو» در شهرستان ملایر بهره برداری و با مردم این روستا دیدار می‌کند.

«محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات به دنبال پیگیری مشکلات آنتن دهی شبکه تلفن همراه در روستا‌های همدان، هفته آینده برای بهره برداری از طرح‌های مصوب شده در سفر قبلی، به این استان سفر می‌کند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار