رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز گفت: ۱۱۳ بیمار کرونایی از ابتدای اردیبهشت تاکنون، از طریق اتوبوس آمبولانس به بیمارستان‌های این شهر منتقل شدند.
کد خبر: ۹۶۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 20 May 2021

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز گفت: ۱۱۳ بیمار کرونایی از ابتدای اردیبهشت تاکنون، از طریق اتوبوس آمبولانس به بیمارستان‌های این شهر منتقل شدند.

منصور پورحسین زاده بیان کرد: از ۱۲ اردیبهشت تاکنون تنها یک مورد اعزام بیمار با اتوبوس آمبولانس در اهواز داشتیم که نشان از کاهش روند بیماری در این شهرستان است.

وی افزود: تعداد ماموریت‌های کرونایی مرکز اورژانس اهواز از ابتدای اردیبهشت تاکنون ۷۶۶ مورد بود که از این تعداد ۵۳۷ مورد شهری و ۲۲۹ مورد توسط آمبولانس بین بیمارستان‌ها صورت گرفت.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز گفت: در فروردین امسال بیش از یک هزار بیمار کرونایی در اهواز توسط اتوبوس آمبولانس بین بیمارستان‌ها جابه جا شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیک سوم بیماری تاکنون بیش از چهار هزار تماس با مرکز اورژانس اهواز انجام شد افزود: ماموران اورژانس در ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی بوده و در معرض خطر هستند با این وجود بلافاصله در محل حاضر شده و به بیماران خدمت رسانی می‌کنند.

پورحسین زاده با بیان اینکه روند بیماری در اهواز کاهشی بوده و میزان گزارشات ما به تناسب بیماری کمتر شده است گفت: از مردم تقاضا داریم در خانه‌ها بمانند و از تردد غیرضروری خودداری کنند تا این بیماری ریشه کن شود.

وی با بیان اینکه انجام واکسیناسیون در کاهش روند بیماری بسیار موثر بوده است ادامه داد: خوشبختانه تمام کادر اورژانس به غیر از ۲، سه مورد که از تزریق واکسن ترس داشتند، در مقابل کرونا واکسینه شدند.

هم اکنون ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی کرونا و ۱۱ شهرستان دیگر در وضعیت زرد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار