ایرج صفایی در گفتگو با تابناک:
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: ۴۰ شرکت تعاونی تولید کشاورزی در طرح سامانه گرمسیری و رودخانه‌های مرزی در شهرستان‌های قصر شیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی ایجاد شد.
کد خبر: ۹۶۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 20 May 2021

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ۴٠ شرکت تعاونی تولید کشاورزی در طرح سامانه گرمسیری و رودخانه‌های مرزی در شهرستان‌های قصر شیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی ایجاد شد.

وی افزود: این ۴۰ شرکت به منظور تسهیل تولید محصولات کشاورزی و همچنین توزیع عادلانه آب در طرح سامانه گرمسیری ایجاد گردیده اند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در مجموع ۵۴ شرکت تعاونی تولید کشاورزی در استان با بیش از ۱۳ هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمت به بهره برداران بخش کشاورزی در استان می‌باشند. در سال گذشته بیش از ۲۱ هزار هکتار از اراضی تحت پوشش این شرکت‌ها دارای قرارداد توزیع آب با شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه به منظور توزیع عادلانه آب میان بهره‌برداران بخش کشاورزی بودند.

صفایی با اشاره به نقش و اهمیت تعاونی‌های تولید کشاورزی و روستایی در اقتصاد و تولید کشور، تاکید کرد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها می‌توان با حمایت از تعاونی‌های تولید کشاورزی و همچنین روستایی و به تبع آن به افزایش تولید و رونق اقتصادی امید داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار