استاندار ایلام گفت: ساعت کاری کارمندان دستگاه های اجرایی استان در حوزه جنوب از اول خردادماه و حوزه شمال استان از اول تیرماه تغییر می کند.
کد خبر: ۹۶۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 19 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد نوذری در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: به منظور استفاده بهینه از انرژی و صرفه جویی در مصرف برق ساعت کاری ادارات تغییر می کند.

وی بدون اشاره به ساعت کاری افزود: مدت زمان تغییر به دستگاه های اجرایی بزودی ابلاغ می شود.

استاندار ایلام ادامه داد: کمبود شدید باران و نزولات جوی موجب شد امسال به شدت با کمبود آب و برق مواجه شویم، انتظار داریم همه با مصرف درست انرژی و صرفه جویی در آب و برق برای گذر از این بحران همکاری کنند.

نوذری یادآور شد: باید در حوزه آب نظارت بیشتری شود و با مدیریت درست اجازه ندهیم مردم با مشکل کم آبی مواجه باشند و اگر قطعی موقت آب یا برق داریم با اطلاع رسانی به مردم به افکار عمومی پاسخگو باشیم.

وی تاکید کرد: همچنین باید برنامه ریزی کنیم تا دستگاه های اجرایی بیشتر از پیک تعیین شده برق مصرف نکنند و در صورت استفاده اضافی برق‌ آنها قطع می شود.

استاندار ایلام از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست برای اعتبار ۱۴۰۰ با همکاری فرمانداران پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ و ۷۰ درصد را هرچه سریعتر تعیین تکلیف کنند.

نوذری اضافه کرد: پروژه های شهرک صنفی کار بسیار خوبی است زیرا ایلام به عنوان مرکز استان فاقد شهرک صنفی است به همین دلیل به عنوان اولویت شهرک های صنفی استان باید هرچه سریعتر تکمیل و زمان خروج صنوف آلاینده و استقرار آنها در این شهرک تعیین و اعلام شود.

وی از شرکت شهرک های صنعتی استان خواست واحدهایی که تا ۲ ماه آینده کار اجرایی را شروع نکنند، خلع ید و زمین به واحد دیگر واگذار شود.

نوذری با اشاره به پروژه های جهش تولید نیز گفت: این پروژه ها از محل سفر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به استان ردیف اعتباری ویژه دریافت و ۱۷ پروژه هستند که ۱۱ طرح آنها مربوط به جهاد کشاورزی استان است.

وی اظهار داشت: همچنین در زمینه پروژه های اقتصاد مقاومتی، میراث فرهنگی و گردشگری استان با اجرای طرح های بوم گردی و کمپ های عشایری از ظرفیت استان استفاده و به ایجاد اشتغال و رونق گردشگری ایلام کمک کند.

گفتنی است در این نشست دستگاه های اجرایی استان به تشریح عملکرد خود در خصوص طرح های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی پرداختند.

تعیین تکلیف زمین گلخانه چهار هکتار شهر چوار نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود که قرار شد کمیته کارشناسی برای بررسی بیشتر و ایجاد واحد تولیدی جایگزین برای افراد ذی حق تشکیل شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار