مسوول روابط عمومی گروه جهادی نهال امید(نه‌مامی هیوا) گفت: به منظور ارائه خدمات پزشکی رایگان، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت‌ در روستای آویهنگ، اردوی جهادی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ 19 May 2021
به گزارش تابناک کردستان، مرزبان با بیان اینکه خدمات این گروه جهادی شامل پزشکی، دندان‌پزشکی، پرستاری، مامایی، آزمایشگاه، فرهنگی است، اظهار داشت: در این اردوی ۲ روزه نزدیک به ۶۰ نفر از دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای ارائه خدمات رایگان به این روستا اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: گروه جهادی "نه‌مامی هیوا" توسط اساتید، دانش‌آموختگان و دانشحویان دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان به منظور کمک‌رسانی به مناطق محروم استان تاسیس شده است.

مسوول روابط عمومی گروه جهادی نهال امید (نه‌مامی هیوا) حضور دانشجویان در مناطق محروم و خدمات رسانی به مردم، تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی و تربیت نیرو‌های خودساخته را از اهداف برپایی اردو‌های جهادی اعلام کرد و افزود: در این اردو‌ها دانشجویان با مناطق محروم آشنا می‌شوند و در بین آنان احساس تکلیف در خدمت رسانی شکل می‌گیرد.

مرزبان یادآور شد: مردم روستا وقتی مشاهده می‌کنند که دانشجویان با جان و دل در خدمت آن‌ها هستند به دریافت بیشتر این خدمات دلگرم‌تر می‌شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار