سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: از اول خرداد طرح زوج و فرد اعمال می شود.
کد خبر: ۹۶۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷ 18 May 2021

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا درجلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه از اول خرداد ماه طرح زوج و فرد اجرا می‌شود گفت: ساعت فعالیت مترو  هم از ۶ صبح تا ۱۰ شب افزایش یافت و دستگاه‌های حمل و نقل عمومی نیز با بیشترین ظرفیت به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

حجت الله غلامی افزود: چهار شهرستان چادگان، خوانسار، خور و بیابانک و بویین و میاندشت در وضعیت زرد قرار گرفتند و دیگر شهرستان‌ها هنوز در حالت نارنجی است.

وی گفت: تعداد مبتلایان نسبت به اوایل اردیبهشت ۵۰ درصد کاهش یافت و تعداد تست‌های مثبت از ۴۷ درصد به ۳۵ درصد رسید و شیوه نامه‌های بهداشتی بین ۷۵ تا ۸۰ درصد رعایت می‌شود.

غلامی گفت: توصیه ستاد استانی مقابله با کرونا این است که باتوجه به گرم شدن هوا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیشتر و نظارت‌ها تشدید شود.

وی افزود: امتحانات پایه نهم و دوازدهم با توجه به ضرورت نظارت و بازرسی مستمر، بهداشت درمان، آموزش پرورش و استانداری اصفهان تیم‌های نظارتی خود را به حوزه‌های امتحانی بفرستند تا برگزاری امتحانات با کمترین خطر برگزار شود.

او افزود: در خصوص واکسیناسیون همه‌ی گروه‌های بهداشت و درمان، آزمایشگاه ها، اورژانس، داروخانه‌ها، مراکز سالمندان، کارکنان آرامستان‌ها و مشاغل پر خطر واکسینه شدند. گروه سنی ۸۰ اجرا شد و در حال حاضر گروه بین ۷۵ تا ۸۰ سال در حال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار