مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: زمین مورد نیاز برای اجرای طرح مسکن ملی در این منطقه تامین شد.
کد خبر: ۹۶۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵ 18 May 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، محمدرضا عبدالرحیمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو  با اعلام اینکه تمامی اقدامات لازم اعم از واگذاری زمین توسط سازمان منطقه آزاد ماکو و قیمت گذاری توسط کارشناسان رسمی انجام شده و منتظر آغاز عملیات اجرایی احداث این طرح در ماکو توسط بنیاد مسکن هستیم؛گفت :بنیاد مسکن باید مدیریت احداث  ۴۸۰ واحدی شهرستان ماکو را بر عهده بگیرد.


وی بر ضرورت آغاز هر چه سریعتر ساخت و ساز این طرح ملی تاکید کرد و افزود: لازم است بنیاد مسکن کار اجرایی زمین‌های تحویل شده را با قید فوریت انجام دهد.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت : این سازمان در حال بررسی و شناسایی اراضی برخوردار از قابلیت فنی لازم  برای تامین کسری زمین‌های مربوط به اجرای این طرح متناسب با حجم تقاضای بالای آن در شهر ماکو است.

مدیرکل دفتر نظارت بر طرح ها و الگوهای ساخت وزارت راه و شهرسازی نیز در این جلسه گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو از پیشگامان اجرای طرح اقدام مسکن ملی در بین مناطق آزاد در کشور است.


مصطفی مهردادفر، افزود: هم اکنون مردم منتظر اقدام اجرایی و عملیاتی بنیاد مسکن به عنوان کارگزار و مدیر طرح پروژه احداث مسکن ملی در منطقه آزاد ماکو هستند.


طرح "اقدام ملی تولید و عرضه مسکن" به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار