مدیرکل ورزش همدان در مراسم معرفی رسمی مسوولان کمیته‌های مینی فوتبال استان همدان:
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: مینی فوتبال هر چند جزو رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون همگانی است، اما جذابیت آن باتوجه به شباهت برگزاری مسابقات و قوانین، کمتر از فوتبال نیست.
کد خبر: ۹۶۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶ 18 May 2021
حمید سیفی در مراسم اعطای احکام مسوولان کمیته‌های مختلف مینی فوتبال همدان اظهار داشت: حمایت از رشته‌های نوپا را در دستور کار داریم و انتظار ما برنامه ریزی در راستای رشد و اعتلای رشته‌های جذاب و جدید است.

به گزارش تابناک همدان، وی بیان کرد: مینی فوتبال به تازگی زیرمجموعه هیات ورزش‌های همگانی استان همدان شکل گرفته است و با توجه به حضور افراد باتجربه و توانمند در این عرصه، به طور قطع موفق خواهد بود.

سیفی افزود: با برنامه ریزی منسجم در این رشته ورزشی، قطع به یقین همانند فوتبال شاهد حضور چشمگیر ورزشکاران در این رشته نیز خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان تاکید کرد: از ورزش مینی فوتبال حمایت همه جانبه خواهیم داشت و آماده هرگونه همکاری هستیم.

رییس کمیته مینی فوتبال استان همدان نیز گفت: این رشته ورزشی از جایگاه جهانی برخوردار است و در سال‌های اخیر شاهد برگزاری جام جهانی در قاره‌های مختلف بوده ایم.

میثم ناصرنژاد افزود: انجمن مینی فوتبال به تازگی در کشورمان شکل رسمی گرفته و در ماه‌های اخیر شاهد رشد چشمگیر این ورزش در استان‌های مختلف هستیم.

وی اضافه کرد: شناسایی استعدادها، توجه به دوره‌های آموزشی و نیز برگزاری مسابقات مختلف را در دستور کار داریم.

ناصرنژاد خاطرنشان کرد: برای توسعه این ورزش برنامه محور قدم بر می‌داریم و براساس قوانین انجمن مینی فوتبال کشور، به دنبال بسط و توسعه این ورزش در سطح استان هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار