سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی از مشارکت ۸۰۰ محله در «مهرواره محله همدل» خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 18 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام مجید احمدی افزود: عملیات اطلاع‌رسانی مهرواره محله همدل بلافاصله بعد از ابلاغ سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان مرکزی به همت این اداره کل و ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های تابعه آغاز شد و توانستیم با کمک ۴۰۰۰ نفر مشکلات محلات را در حوزه‌های« اقتصادی، فرهنگی، عمرانی،رسانه، حقوقی، اشتغال زایی، آسیب‌های اجتماعی» ثبت و برای حل مشکلات تمهیدات لازم را اتخاذ کنیم.
وی با بیان اینکه طرح مهرواره محله همدل زمینه‌ساز اتحاد بین ساکنین محلات خواهد بود، ادامه داد: مردم استان برای ثبت‌نام و درج مشکلات و مسائل محله خود می‌توانند به آدرس سایت به نشانی www.ham-del.ir مراجعه کنند.
سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی با اشاره به برگزاری طرح مهرواره محله همدل، یادآورشد: این طرح با هدف «ایجاد وحدت، همدلی، همبستگی اجتماعی، هم افزایی، امید آفرینی، خدمت رسانی و حل مشکلات محلات» در محلات این استان در حال اجرا است.
وی ادامه داد: شهروندان استان مرکزی می‌توانند از این فرصت نهایت بهره‌مندی را داشته باشند و برای حل مسائل و مشکلات محله خود با ارسال عدد ۱ به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ در این طرح، ثبت نام کنند.
سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در بحث تولید محتوا و ترغیب و تشویق مردم درزمینه حل مشکلات برنامه ریزی و گام های خوبی برداشته شده است و با قوت مهرواره محله همدل دنبال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار