آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی مردم را به حضور در تجمع ضد صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین با رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کرد.
کد خبر: ۹۶۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 18 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،در این پیام آمدده است: بار دیگر رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه مرتکب نسل‌کشی علیه مردم مظلوم فلسطین شده و در این اقدام وحشیانه آنان شماری از کودکان و زنان و غیرنظامیان فلسطینی را به خاک و خون کشیده شدند.
این پیام می افزاید: رژیم صهیونیستی با حملات وحشیانه خود به غزه و کشتار مردم بی گناه فلسطین، همه اصول و قواعد انسانی و بین المللی را زیر پا گذاشته اما، برخی رسانه‌های وابسته با پشتیبانی آمریکای جنایتکار و برخی کشورهای غربی تلاش می‌کنند تا این اقدامات اسرائیل کودک‌کش را به عنوان دفاع مشروع منعکس کنند.
در ادامه این پیام آمده است: در روزهای گذشته ده‌ها فلسطینی بی‌گناه در غزه، بیت المقدس و مناطق اشغالی بدست شهرک‌نشینان صهیونیست به فجیع‌ترین شکل ممکن کشته شدند و قلب مسلمانان و آزادیخواهان جهان از این جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل جریحه‌دار شده است.
این پیام می افزاید: جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بیت المقدس و دیگر مناطق اشغالی نه تنها اعتراض شدید در جهان اسلام را به همراه داشت بلکه بسیاری از شهروندان کشورهای اروپایی و آمریکا را هم به واکنش واداشته و در برخی کشورهای اروپایی، افکارعمومی به انتقاد از سیاست های رژیم صهیونیستی و دولت های کشور خود پرداختند و خواستار فشار بر این رژیم در جهت متوقف کردن خشونت ها و پایان دادن به حملات و نقض حقوق فلسطینیان شده اند.
درادامه این پیام آمده است: با وجود ابراز خشم و انزجار مردم سراسر جهان از اقدامات جنایتکارانه و ضد بشری رژیم صهیونیستی، تاکنون قدرت‌های مدعی دفاع از حقوق بشر در جهان و سازمان ملل به عنوان بزرگترین نهاد بین المللی دفاع از حقوق ملت‌ها، نه تنها هیچ اقدام عملی و کارساز در راستای متوقف کردن این حملات انجام نداده‌اند، بلکه به گزارش برخی روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های آمریکایی، بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده با اوج جنایات رژیم کودک کش اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین، فروش انواع پیشرفته ترین سلاح ها به رژیم صهیونیستی را تصویب کرده است.
درادامه این پیام تاکید شده است: جبهه مقاومت و عموم مردم فلسطین با اقتدار از مواضع و منافع خود در مقابل اسرائیل جنایتکار دفاع می‌کند به طوری که رژیم صهیونیستی از رویارویی نظامی با محور مقاومت عاجز مانده و به انهدام و تخریب مکان‌های مسکونی و کشتار کودکان و غیر نظامیان ادامه می‌دهد اما بدون شک مقاومت استوار خواهد ماند و اسرائیل جنایتکار خوار و ذلیل خواهد شد.
دربخش پایانی این پیام با دعوت از مردم به تجمع ضد صهیونیستی ودفاع از مردم فلسطین آمده است:مردم در تجمعی که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عصر روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه جاری ساعت ۶ بعد از ظهر در میدان شهدای شهر اراک برگزار می‌شود، شرکت کنند و خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل فریاد بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار