تابناک-سامانه مردم یار گامی پیشرو برای تشکیل دولت مردم به معنای تحقق اراده و خواست مردم و مشارکت آنان در تشکیل دولت‌ مردم است.
کد خبر: ۹۶۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ 18 May 2021

به گزارش سرویس سیاسی تابناک هرمزگان؛دکتر محسن رضایی با تکیه‌بر شناخت و دیدگاه آسیب شناسه نسبت به ساختار مدیریتی دولت در ایران در راستای تحقق فراگیر و هرچه بهتر سه هدف دولت، کابینه و برنامه‌، اقدام به راه‌اندازی سامانه مردم یار در سطوح ملی، استانی، شهری و محلی کرده است.

سامانه مردم یار دارای بخش‌هایی چون:

۱- طرح مسائل و مشکلات مردمی: این بخش با هدف شنیدن بی‌واسطه صدای مشکلات مردم و مشارکت تمام افراد در اتخاذ راه‌حل مشکلات طراحی شده است.

۲- کابینه مردم: در این بخش مشارکت کنندگان این امکان را دارند تا اعضای هیئت و مدیران سازمانهای دولت آینده را پیشنهاد دهند.

۳- بانک مدیران فردا: هدف این بخش سامانه تهیه بانک اطلاعاتی مدیران میانی کارآمد از دیدگاه مردم برای استفاده در دولت مردم است.

۴- جمع سپاری مسائل مهم کشور که تاکنون حل نشده‌اند: در این بخش از سامانه برای جمع‌آوری ایده‌های مختلف موجود در جامعه فارغ از قیدوبندهای اداری، عموم ملت شریف ایران و بالاخص نخبگان می‌توانند نظران خود را ارائه کنند.

برای استفاده و آشنایی بیشتر با سامانه مردم یار می‌توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی https://mardomyar.rezaee.ir و یا با سرچ کلمه "سامانه مردم یار" در گوگل وارد سایت شده و نظرات خویش را در مورد موضوعات مختلف ثبت کنید.

همچنین برای دنبال کردن سامانه مردم یار در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به آدرس‌ زیر مراجعه نمایید.

برچسب ها: محسن رضایی ، مردم یار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار