نوید دانایی خبرداد؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بهبودی ۵۳۰۰ بیمار کرونایی در بخش‌های سه‌گانه کرونایی بیمارستان‌های سمنان، دامغان و گرمسار خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ 18 May 2021

۳۴۰۰بیمار کرونایی در سمنان شناسایی شدند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان  | Mehr News Agency

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری شدن 18 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در شبانه‌روز گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان خبر داد و با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان‌های شش‌گانه تحت‌پوشش این دانشگاه

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته  و از 27 لغایت 28 اردیبهشت‌ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 18 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی شهرستان‌های تابعه دانشگاه بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 6 هزار و 230 نفر رسیده است.

نوید دانایی اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 26 هزار و 487 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

دانایی همچنین اضافه کرد: همچنین علاوه بر این 20 هزار و 257 بیمار نیز به صورت سرپایی در مراکز درمانی و بیمارستانی این دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به پنج هزار و 302 نفر رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار