مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: ۱۸۲ واحد صنفی متخلف در استان به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌ها و شیوه‌نامه‌های مقابله با کرونا از زمان شیوع موج چهارم کرونا تا بیست و پنجم اردیبهشت امسال پلمب شد.
کد خبر: ۹۶۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 18 May 2021

۱۸۲ واحد صنفی متخلف سمنان در رعایت دستورالعمل‌های کرونایی پلمب شد

 

به گزارش تابناک سمنان سید مهدی برهانی  ابراز داشت: ۱۸۲ واحد پلمب شده در صنف های مختلف مانند آرایشگاه‌ها، لوازم‌التحریر و چاپخانه فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: هفت هزار و ۴۷۹  بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان از زمان اوج شیوع کرونا از نوزدهم فروردین تا بیست و پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام شد.

وی بیان کرد: ۴۹۶ واحد صنفی که در شرایط قرمز کرونایی در استان سمنان مجاز به فعالیت نبودند به پلیس اماکن استان معرفی شد که از این تعداد ۱۸۲ واحد پلمب شد.

برهانی تصریح کرد: ۷۱ واحد صنفی متخلف در رعایت نکات بهداشتی نیز از نوزدهم فروردین تا بیست و پنجم اردیبهشت به تعزیرات حکومتی استان سمنان برای جریمه و برخورد قانونی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: جریمه واحد صنفی متخلف در رعایت نکات بهداشتی برای بار اول از سوی تعزیرات حکومتی ۳۵۰ هزار تومان، تکرار تخلف برای بار دوم ۷۰۰ هزار تومان، بار سوم یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای بار چهارم تعلیق جواز کسب درنظر گرفته شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان یادآور شد: در زمان حاضر، براساس تصمیم‌گیری‌های ستاد کرونا،  تمام گروه‌های صنفی مجاز به فعالیت به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

 وی بیان کرد: تقریبا بیشتر واحدهای صنفی استان سمنان دستورالعمل‌های بهداشتی در مبارزه با کرونا را رعایت می‌کنند و به محدودیت‌های کرونایی و رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی پایبند هستند.
برهانی خاطرنشان کرد: نظارت بر رعایت محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اصناف به منظور مبارزه با شیوع کرونا با جدیت دنبال و با افراد خاطی نیز برابر قانون رفتار می‌شود.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان از واحدهای صنفی خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا و تأمین سلامت جامعه بیش از پیش همراهی کنند.

بیش از ۳۰ هزار و ۱۹۵ واحد صنفی دارای پروانه کسب در هشت شهرستان استان سمنان وجود دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار