رئیس ستاد انتخابات دامغان:
رئیس ستاد انتخابات دامغان از پیش بینی ۱۳۷ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۹ شعبه شهری و ۶۸ شعبه روستایی است.
کد خبر: ۹۶۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 18 May 2021

۱۳۷ شعبه اخذ رای در شهرستان دامغان پیش بینی شد

 

به گزارش تابناک سمنان سید حسن شاهچراغی  از پیش بینی ۱۳۷ شعبه اخذ رأی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: از این تعداد ۶۹ شعبه شهری و ۶۸ شعبه روستایی است همچنین از مجموع ۶۹ شعبه اخذ رأی تعیین شده در سطح شهرستان دامغان ۵۸ شعبه در شهر دامغان، سه شعبه در شهر امیریه، چهار شعبه در شهر کلاته رودبار و چهار شعبه دیگر در شهر دیباج دایر خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در سطح روستاهای شهرستان دامغان ۳۳ شعبه اخذ رأی در بخش امیرآباد و ۳۵ شعبه دیگر در بخش مرکزی در نظر گرفته شد، افزود: با توجه به وجود بیماری کرونا و رعایت مسائل بهداشتی تعداد شعب اخذ رأی انتخابات نسبت به دوره‌های قبل افزایش داده شد.

رئیس ستاد انتخابات دامغان با اشاره به اینکه از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌شود، اظهار داشت: رعایت قانون در کنار مشارکت حداکثری از الویت‌های برگزاری انتخابات است.

شاهچراغی گفت: فرآیند برگزاری انتخابات بر اساس اعلام وزارت کشور و ستاد انتخابات بسیار قانونمند در حال اجرا است و هیچ‌گونه مشکلی در این راستا وجود ندارد و هماهنگی‌های خوبی بین هیئت‌های اجرایی و نظارت در هرچه بهتر برگزار شدن ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان دامغان وجود دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار