مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان فنی شرکت گاز ۴۳ روستای البرز تا پایان سال جاری از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 18 May 2021

به گزارش «تابناک البرز» حسین تقی نژاد گفت: اکنون از مجموع ۲۸۸ روستای استان البرز ۱۸۲ روستا تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند که تا پایان سال ۱۴۰۰ شمار آن ها به ۲۲۵ روستا می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز البرز افزود: در زمان حاضر نیز از مجموع ۱۷ شهر تابعه استان البرز، ۱۶ شهر تحت پوشش شبکه گاز طبیعی قرار دارند و گازرسانی به تنها شهر باقی مانده (آسارا) نیز در حال انجام است.

تقی نژاد گفت: از مجموع ۶ هزارو ۶۰۰ کیلومتر طول شبکه تغذیه و توزیع گاز استان البرز ، ۲۳۰ کیلومتر آن در سال ۹۹ اجرا شده است ضمن آنکه پارسال ۳۳ کیلومتر خط انتقال گاز در البرز اجرا شد.

او افزود:  از کل ۶ هزارو۶۰۰ کیلومتر طول شبکه تغذیه و توزیع گاز البرز ، پنج هزارو۲۰ کیلومتر در مناطق شهری و یک هزارو۵۸۰ کیلومتر در مناطق روستایی احداث شده است.

 مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: عملیات گازرسانی به مناطق حائز شرایط و فاقد گاز استان، با سرعت چشمگیر در دست اقدام قرار دارد و امید است که در آینده نزدیک، میزان درصد بهره مندی استان، به میانگین کشوری نزدیک و موجب ارتقای سطح رضایت و رفاه عمومی استان فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار